• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • sanmal

det är samma som jag har... det här ser ju inte direkt ljust ut!
     Men jag har redan beställt en annan klänning... dock samma modell men från annat företag o jag hoppas innerligt att det går vägen!!

• Adele80

Hört något än Lollie 120707? Vad ska man göra?? Vill ju inte köpa en ny klänning och sedan kommer klänningen :( Någon som hört nån som inte fått sin klänning alls??

• Beatasbrandbilar

Att klänningen kommer vore ett under.. Ingen här verkar ju få sin klänning så det är nog lika bra att börja leta ny. Jag har snart väntat 5 månader.

• mariakarolina

Hej allihopa.
    Jag vet inte hur jag ska göra.. försökt få tag i Anders två veckor utan svar.. Så jag trodde att jag blivit blåst på riktigt och jag började fundera om han lagt ned företaget.. Men i fredags skrev han tillbaka

"Jag har faktiskt varit på semester.

Du kan göra polisanmälan om du vill men på en försenad
    leverans är nog svårt.

Dessutom har vi aldrig sagt vi inte ska göra rätt för oss.

Dessutom svarar vi hela tiden när vi är på kontoret.

Jag ska kolla på måndag vad din klänning kan vara.

Mvh,

Anders"

Jag bryr mig verkligen inte om hans ursäkter.. Jag blir bara ännu mer förbannad..
    Jag vill släppa allt detta och leta en ny klänning.. Men vi har egentligen inte ekonomin för det p.ga massa omständigheter på senaste tiden :(

Jag kan inte sluta fundera och sluta vänta.. Vad ska jag göra?
    Jag är så stressad och frustrerad.. 

• Beatasbrandbilar

Eh det är ju inte en försenad leverans du anmäler utan en utebliven. Och det är bedrägeri. Han skrev nämligen samma till mig när jag hörde av honom sist. När ska du gifta dig? Är det panik eller kan du vänta några veckor till?(det är ju förjävligt att det ska vara såhär) Jag blev så trött på allt att jag tillslut beslöt att sy min klänning själv för honom går ju inte att vänta på. Den där klänningen har varit så mycket strul med att jag inte vill ta på mig den om den nu skulle komma.

• Magdalena86

Jag beställde min klänning den 10 februari och har fortfarande inte fått den! Om 20 dagar åker och för att gifta mig i Thailand. Men att gå runt å va förbannad på en säljare som inte sköter sitt jobb gör en riktigt stressad!

Säljaren måste ju inte få sälja sina klänningr på Tradera!

Gahhh!! Jag är så förbannad,stressad och besviken!

• Lollie 120707

Fortfarande ingen klänning här och jag är såååå jäääääkla arg så fort jag tänker på det!!

Jag skrev såhär i mitt mail den 24 maj: Frågar igen efter spårningsnr på min klänning? Har jag inte fått det de närmsta dagarna ser jag det som att jag blivit lurad och får jag då inte mina pengar tillbaka kommer jag därmed göra en polisanmälan! Jag kan inte vänta längre utan ska ha min bröllopsklänning klar nu!

Han svara 25 maj: Hej, sluta nu med prat om polisanmälan. du har inte blivit lurad utan din klänning har bara varit försenad. ska kolla om jag kan få fram fraktnumret. mvh anders

Gaaaah man blir ju bara ännu mer förbannad av hans svar!! Nu är det den 29 maj och tror ni jag hört nått mer om fraktnr eller fått klänningen, nopp! Jag är ju inte så dum att jag inte fattar att han inte har skickat den, han bara ljuger!

Skriver ytterligare ett mail senare idag och på fredag blir det polisanmälan. Nu tänker jag inte vänta mer än så för jag vill ha klart NU vad jag kommer bära på min stora dag!

• mariakarolina
    Lollie 120707 skrev 2012-05-29 16:38:30 följande:
    Fortfarande ingen klänning här och jag är såååå jäääääkla arg så fort jag tänker på det!!

Jag skrev såhär i mitt mail den 24 maj: Frågar igen efter spårningsnr på min klänning? Har jag inte fått det de närmsta dagarna ser jag det som att jag blivit lurad och får jag då inte mina pengar tillbaka kommer jag därmed göra en polisanmälan! Jag kan inte vänta längre utan ska ha min bröllopsklänning klar nu!

Han svara 25 maj: Hej, sluta nu med prat om polisanmälan. du har inte blivit lurad utan din klänning har bara varit försenad. ska kolla om jag kan få fram fraktnumret. mvh anders

Gaaaah man blir ju bara ännu mer förbannad av hans svar!! Nu är det den 29 maj och tror ni jag hört nått mer om fraktnr eller fått klänningen, nopp! Jag är ju inte så dum att jag inte fattar att han inte har skickat den, han bara ljuger!

Skriver ytterligare ett mail senare idag och på fredag blir det polisanmälan. Nu tänker jag inte vänta mer än så för jag vill ha klart NU vad jag kommer bära på min stora dag!
    Ja man vet inte om man ska skratta eller gråta.. Fick mail idag om att klänningen inte gick igenom kvalitetsavdelningen och att klänningen kommer senast 10-20 Juni..  And here we go again..
  • Beatasbrandbilar

Detta är ju helt stört. Snälla hör av er till tradera igen. Jag håller på och mailat ner dem så det kan ju vara bra om Fler hör av sig.

• mariakarolina
    Beatasbrandbilar skrev 2012-05-29 21:33:47 följande:
    Detta är ju helt stört. Snälla hör av er till tradera igen. Jag håller på och mailat ner dem så det kan ju vara bra om Fler hör av sig.
    samma här
Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses