Anna M skrev 2012-06-13 16:03:42 följande:
Usch ångrar så att man beställt genom denna person, sitter här och väntar på klänning och kostym, vilken soppa:(
Som er andra så har man ju en budget, och inte direkt tusenlappar över att gå och köpa nya kläder.
Håller alla tummar och hoppas att kläderna kommer snart och passar perfekt:)
Man får vad man betalar för, detta var vi helt klart medvetna om och att det kan skilja en viss del i nyanser.
Men fel klänning inte en chans.
Var dock inte orolig i onödan, vänta och se. Jag tror det är så här att denne man sitter och kör detta som sitt företag och går det bra så går det bra och går det dåligt ja shit happens.
Ingen ursäkt men fått den känslan. Han har nu hört av sig och tänker bara ersätta 500 kr och hänvisar att allt ansvar ligger på fabriken i Kina. Detta är ju som den påläste vet helt absurt enligt svensk lag så är han ansvarig som säljare för produkten.
Så nu kommer djävulshornen och gaffeln fram.
Blir i första läget en polisanmälan men har även ett par andra funderingar.