• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • Odium

Ja han är ju fantastisk. Jag skickade ju ett långt mail där jag listade alla fel o så att jag vill reklamera o ha alla pengar tillbaka. Till svar Fick jag "jag är på semester till 30/6, jag skickar en ny underkjol o kostym snarast" Suck...

• Odium

Ni som har polisanmält, vad har ni anmält det som?

• madler

Tjejor!! Trot eller ej, men jag fick min klänning igår!!!! Och den var helt ok, inte som originalet men det kan man ju förvänta sig... Skickar bilder imorgon!

• Anna M

ÅH. vad glad jag blir att höra det, sitter och väntar på att få trackingnr av Anders.
    Fick du det på mail eller hur meddelade han dig

Anna
    Nyfiken på bild

• madler

Anna M: han meddelade inget efter mitt sista mail, det var dhl som ringde mig 2 dagar senare och sa att de hade ett paket till mig! Trodde knappt mina öron!! Har fortfarande inte hört från Anders och jag har inte hört av mig till han heller...

• madler

Såhär blev den, lite för lång och lite för stor i halsen, lite tattigt sytt i omlotten, men annars helt ok, det går nog att justera... Så får vi se om herr Anders betalar detta som han utlovat....

Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses