• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • Anna M

Är så arg, fick ett mail idag att kläderna är försenade för de behövde fixa ngt på dem innan de skickades.
    Han e fasiken helt otrolig, har även bett om pengarna  tillbaka så vi kan gå och köpa ngt annat.

• Anna M

Hmm..konstigt, efter ha skällt på han idag så skickade han nyss ett mail om att våra kläder skickats och att vi får trackingnumret imorgon..

Nu håller vi alla tummar!!

• sanmal
    Anna M skrev 2012-07-03 13:32:48 följande:
    Tjohoo, nu är dem på väg äntligen:)
    Samma här tydligen...! :)

Helt sjukt, med 18 dagar kvar till bröllopet, DÅ skickar de kläderna... Bäst för honom att de är bra!!
  • Anna M

Måste bara berätta efter allt strul som varit att kläderna kom och klänningen var helt underbar, dock var kostymen inte vad vi beställt.

• sanmal

Jag fick klänningen och kostymen igår och kostymen är helt okej, något stora byxor men de funkar. Klänningen däremot... Varför i hela friden sätter de på så mycket paljetter och pärlor..?? det ser bara b ut :/ De har sytt draperingen under bysten helt rak, den ska vara sned. annars ser den väl bra ut sömnadsmässigt, men jag har inte ens provat den än...

Kostymen kommer användas på den stora dagen men inte klänningen!

• yavanna81

Kan ni inte posta upp bilder?

Anna M: vad var det för fel på kostymen, var det ett annat tyg?

• TheD
    sanmal skrev 2012-07-06 11:30:55 följande:
    Jag fick klänningen och kostymen igår och kostymen är helt okej, något stora byxor men de funkar. Klänningen däremot... Varför i hela friden sätter de på så mycket paljetter och pärlor..?? det ser bara b ut :/ De har sytt draperingen under bysten helt rak, den ska vara sned. annars ser den väl bra ut sömnadsmässigt, men jag har inte ens provat den än...

Kostymen kommer användas på den stora dagen men inte klänningen!
    Exakta kompior får inte göras så man ska inte förvänta sig det :) men om klänningen inte hade paljetter från början så verkar det konstigt.
Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses