• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • Lollie 120707

Ha, fy fan säger jag bara. Precis som jag trodde så får jag inte spårningsnumret idag. Skulle ju få det 3-4 juni annars pengarna tillbaka och när jag maila och fråga förut fick jag svaret: Har varirt på tjänsteresa idag så kollar detta imorgon åt dig. ÖÖÖÖÖHHH vafan lova inte att jag ska få det när du är borta då??!! Återigen: Lögnare!!

Asså jag blir TOKIG!! Jag ger honom en SISTA chans och väntar med att svara tills imorgon och får jag inte spårningsnr då eller bekräftelse på att pengarna är på väg tillbaka på mitt konto går jag raka spåret till polisstation! Jag har ju alla mail och allt..

Återkommer....

• mariakarolina
    Lollie 120707 skrev 2012-06-04 20:20:51 följande:

Ha, fy fan säger jag bara. Precis som jag trodde så får jag inte spårningsnumret idag. Skulle ju få det 3-4 juni annars pengarna tillbaka och när jag maila och fråga förut fick jag svaret: Har varirt på tjänsteresa idag så kollar detta imorgon åt dig. ÖÖÖÖÖHHH vafan lova inte att jag ska få det när du är borta då??!! Återigen: Lögnare!!

Asså jag blir TOKIG!! Jag ger honom en SISTA chans och väntar med att svara tills imorgon och får jag inte spårningsnr då eller bekräftelse på att pengarna är på väg tillbaka på mitt konto går jag raka spåret till polisstation! Jag har ju alla mail och allt..

Återkommer....

Han är en idiot..

Har skrivit 5 mail "när ska du sätta in dom där 500 kronorna du lovade"
    Jag skulle vilja prata med han personligen.. Någon som har hans nummer? 
  • Lollie 120707

Idag kom givetvis nästa ursäkt, produktionschefen kommer imorgon och då har han spårningsnr?! Efter mail fram och tillbax har jag nu sagt att jag polisanmäler imorgon om inte spårningsnr är mailat innan kl 16. Orkar inte med en enda lögn till nu. Ursäkt efter ursäkt efter ursäkt!

• Adele80

Usch vad tråkigt detta är :( Hoppas han skickar nr. imorgon... Borde ju min också gå iväg snart...

• sanmal

Mig har han inte svarat alls på säkert 1,5 månad så igår skickade jag återigen ett riktigt argt mail o talade om vilken idiot han var som förstör så för så många.

Idag svarade han bara att "vi har visst svarat på alla mail"... jo tjena!

Han sa även att vår beställning skulle skickas 20 juni... så i så fall får jag klänning + kostymen till min blivande en knapp månad innan bröllopet... oacceptabelt!! Demon 

• Lollie 120707

Nu har jag ÄNTLIGEN fått spårningsnr. Han skrev att jag skulle ringa dhl för att boka tid när jag är hemma, fredag eller måndag skulle den anlända... Nu kommer nästa orosmoment... Kommer den passa???? Återkommer när jag fått den!! Håll tummarna

• grodan82

Väntar fortfarande på min ersättning för frakt och tul som han lovat oss. Skulle höra av sig på måndag sa han. Men jag orkar snart ointe bry mig längre:( Jobbigt att fler av er har lika jobbigt som jag hade.

Ska lägg ain bilder på min klänning bakifrån men har så stora bilder att jag måste förminska dem. Det jag var missnöjd med på min klänning var att den ite var broderad längst upp utan att det var en spets och jag ville ha broderat där uppe. Men alla som sett klänningen älskade den. :)

Beatasbrandbilar skrev 2012-05-31 17:58:55 följande:
    Nu har jag fått mina pengar tillbaka efter mycket om och men. Jag har tagit tillbaka polisanmälan eftersom allt är löst.
    Tråkigt att det skulle behöva gå såhär långt men det känns skönt att jag iallafall fått mina pengar tillbaka.

Jag hoppas verkligen att det kommer att lösa sig för er alla som väntar på klänningar och att ni får dem snarast och att de kommer vara superfina och passa perfekt.
  • Adele80

Åååååå Lollie 120707 vad spännande!!! Då måste min också vara påväg snart :) Du MÅSTE skriva och berätta hur den var, du MÅSTE lägga in bilder... ååå vad spännande.. Hoppas hoppas hoppas att du blir nöjd! Kram

• Lollie 120707

Ja adele80 jag lovar. Följer den slaviskt via länken jag fick och jag tror den är på flyget över till Sverige nu.. Jag är så sjukt nervös för att den inte ska passa. Då bryter jag nog ihop av stress.... Grodan82, din klänning såg ju jättefin ut!!!

• mariakarolina

Åh min klänning har kommit nu.. MEN jag missade DHL med en timma.. var ute på en löprunda så det var ju otur!!

Men jag har hört av mig till dom så vi får se när den kommer nästa gång ;) 

Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses