• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • roxana840319

Hej har också bestälde min klänning från china de er ju samma som de där som säljer po tradera men de har de mycket billigare har bestelt den för en månad sen och de syr de själva efter min egen storlek.Den er redan po väg med posten ville bara säja att visst de er billiga men de kommer inte se utt som i bilöden jag vet de av min svägerska som har beställt en klänning där för två år sen men den va ju ändo fin för de pengarna.

Jag kopte den här klänningen fast i vitt och den gick po 1000kr posten va grattis

• minitoker

Efter många timmar fixande blev en misslyckad klänning såhär. Är mer än nöjd med den!!
    Men skulle aldig anlita Anders igen!!

• mariakarolina
    minitoker skrev 2012-05-30 23:05:21 följande:
    Efter många timmar fixande blev en misslyckad klänning såhär. Är mer än nöjd med den!!
    Men skulle aldig anlita Anders igen!!

Åh vad vacker du är.. och vad duktig du har varit som har fixat till klänningen själv!
    Har tyvärr själv inga sånna skills :P 
  • minitoker
    mariakarolina skrev 2012-05-31 11:52:21 följande:
    Åh vad vacker du är.. och vad duktig du har varit som har fixat till klänningen själv!
    Har tyvärr själv inga sånna skills :P 
    Tack så mycket, men jag kan inte ta åt mig hela äran själv. Hade hjälp av min svärmor, utan henne hade det inte gått!
  • Beatasbrandbilar

Nu har jag fått mina pengar tillbaka efter mycket om och men. Jag har tagit tillbaka polisanmälan eftersom allt är löst.
    Tråkigt att det skulle behöva gå såhär långt men det känns skönt att jag iallafall fått mina pengar tillbaka.

Jag hoppas verkligen att det kommer att lösa sig för er alla som väntar på klänningar och att ni får dem snarast och att de kommer vara superfina och passa perfekt.

• Adele80

Vad skönt Beatas brandbilar. Tack... Fortsätter vänta...

• mariakarolina

Beata, vad skönt! Var handlar du din klänning nu då?

• Beatasbrandbilar

Jag syr min klänning själv faktiskt. Den är snart klar. Kände att jag inte orkade gå igenom samma procedur en gång till och kanske bli missnöjd så därför gör jag den själv. Fattar inte varför jag inte gjorde det från början för jag vet hur kräsen jag är när andra göra sånna saker. Gör man det själv så får man det som man vill ha det. :)

• Lollie 120707

Ha vafan, jag fick oxå mail om att min klänning fastnat i kvalitetkontrollen och behövde justeras lite!! Konstigt att det var så med båda våra. Min skulle skickas senast 3 juni och anlända 7-10 juni. Jag skrev att det inte var okej och att jag inte litar på honom eftersom han sagt så förut. Jag ska få pengarna tillbax om jag jag inte fått trackingnr den 3-4 juni så imorrn får jag veta om den är på väg eller ej eller om det kommer en ny ursäkt varför den är försenad...

• Adele80

Jag fick svar av Anders i förra veckan att min klänning skulle skickas med expressfrakt om 7-10 dagar.. Hoppas verkligen att den är fin och passar något sånär.. Annars blir det hysteriskt stressigt *gulp*

Lollie120707: har du hört nåt?

Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses