• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • LiteVilsen

Grodan82
    Skulle man kunna få se kort på din klänning bakifrån?
    Jag tycker den klänning du har fått är jätte fin och om jag hade beställt en sådan så skulle jag nog vara nöjd, den är ganska lik originalet.
    Jag undrar dock hur du upplever kvaliteten på klänningen, är sömmarna bra och är tyget skönt/bra?
    Jag var på väg att beställa från Anders men vågade inte ta det osäkra före det säkra..och det ångrar jag inte nu med tanke på hur lång väntetid det verkar vara.

• Lollie 120707

Jag har oxå beställt min från Talent och det har gått låååångt över "INOM 5 veckor" som var utlovad leverans. Jag har mailat och fått svaret att jag ska få den runt 5 maj men jag misstänker att jag kommer få vänta ännu längre efter att ha läst era inlägg..

• Beatasbrandbilar

Hur går det för er? Har ni fått era klänningar än tjejer?

• Nea10

Inget svar på nästan 2 veckor och ingen klänning än. (väntat sedan början på januari)
    ska jag kräva mina pengar tillbaka?? Jag är så ledsen

• sanmal

Jag skulle få min runt den 15 april och än har det inte dykt upp någon... Och han har slutat svara på mina mail..! Jag börjar bli riktigt jä*la nervös nu... :S

• mariakarolina
    sanmal skrev 2012-05-01 21:29:47 följande:
    Jag skulle få min runt den 15 april och än har det inte dykt upp någon... Och han har slutat svara på mina mail..! Jag börjar bli riktigt jä*la nervös nu... :S
    Det är inte klokt.. Alltså.. Slutat svara tillbaka dessutom....

det börjar dra ihop sig.. (eller mindre än 4 månader kvar..) Kanske lång tid för en del, men för mig skulle det vara katastrof om klänningen visar sig vara ful.. Jag har varken ekonomin eller tid till att söka en ny.. måste dock ta mig tid och då kanske det blir nåt halv-dant :( Så jag hoppas.. Sist då jag "skällde" ut honom så skrev han att den kommer till mig i början av maj..  VI får väl si!

Din klänning, grodan såg ju fin ut. Hoppas man har lika tur. :)
  • sanmal
    mariakarolina skrev 2012-05-02 14:46:02 följande:
    Det är inte klokt.. Alltså.. Slutat svara tillbaka dessutom....

det börjar dra ihop sig.. (eller mindre än 4 månader kvar..) Kanske lång tid för en del, men för mig skulle det vara katastrof om klänningen visar sig vara ful.. Jag har varken ekonomin eller tid till att söka en ny.. måste dock ta mig tid och då kanske det blir nåt halv-dant :( Så jag hoppas.. Sist då jag "skällde" ut honom så skrev han att den kommer till mig i början av maj..  VI får väl si!

Din klänning, grodan såg ju fin ut. Hoppas man har lika tur. :)
    men eller hur! det är mindre än tre månader kvar för min del och man kan väl säga att jag har panik, jaa...
    inte har jag ekonomi eller tid till att leta efter en ny jag heller, men det är väl så det får bli i värsta fall!
    Jag skrev ett litet mail igen till honom och sa då att om en kund beställer tidigt så vill denne oxå ha sin order tidigt, varför annars liksom?? Jag menar, man ska ju fixa så mycket annat som har med klänning o dyl att göra...

men men, vi får väl se hur det artar sig..!

Håller med, Grodan, din klänning var ju jättefin!!
  • papriken

Jag har också en beställning som jag väntar på från Anders. Beställde runt den 20e januari och har inte heller fått klänning och kavaj än. Nu ska jag få fraktnr så jag kan följa leverans som ska va på g, men vi får väl se... Efter denna oproffsiga köp-och beställningsprocess hoppas man ju på att klänningen överträffar förväntningarna.. Vi får väl vänta och se... Hmm..

• Nea10

Känns så otroligt skönt att få dela med sig till er här. Jag är så rädd för att jag inte ska få min klänning. har ni som har kontakt med honom nu fått svar på ett tag?

• mariss

Jag har fått svar från honom idag, dock inget paketnummer ännu. Den ska vara skickad så jag hoppas jag får paketnummer snart så man kan se att det faktiskt är paket påväg! beställde 31/1!

Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses