Beatasbrandbilar skrev 2012-04-09 11:16:08 följande:
Mariakarolina: Jag tror tillochmed att det står på hans info att de tillverkas där. Då det stämmer bra. om inte annat så vet jag att han skrivit det till mig ett antal gånger så jag varit arg för att klänningen aldrig kommer.
Beställde du din via tradera ochså?
Jag får samma svar som du att den är snart klar eller som i sista mailet: Den är postad.
Jag tror inte på det iofs. Han säger nog bara så för att jag ska sluta maila och vara förbannad.
Jag har ochså fått tillbaka faktkostnaden men på det stora hela så spelar det ingen roll med tanke på allt krångel det varit.
Tycker inte det spelar någon roll att han säger att klänningen kommer innan brölloppet för jag har då inte tänkt att vänta till augusti tills jag får min klänning.
Om jag beställer min klänning den 12 januari så är det ju för att jag vill vara ute i god tid och jag räknade inte med 3 månaders leveranstid när det stod MAX 5 veckor.
Fattas ju bara är klänningen ser ut som skit ochså..
När och om du får din klännning mariakarolina kan du väl lägga upp en bild eller så så jag får se hur din blir?
Linda L: Jag har inte bett om bilder då jag tror det är svårt för honom att få tag på eftersom han bor i halmstad och klänningarna tillverkas i kina. Och för mig spelar det ingen roll med bilder för jag vill ha hem den i brevlådan NUUUU. :)
Har du ochså beställt från honom?
jag kan inte annat än att hålla med dig! Jag bryr mig faktiskt inte om att jag får fraktpengarna tillbaka då man har väntat på klänningen så länge.. Man vill ju vara ute i god tid och räkna bort kostnader från budgeten i god tid också. Kommer absolut att lägga ut en bild, även om det skulle vara så att den blev ful.. vilket man inte hoppas på..