• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • madler

Jag skrev till Anders idag att vi ändrat oss och inte kommer beställa därifrån.. Om man förstås inte kan få betala i efterskott! Känner mig lite ledsen över detta för jag hade sett framför mig hur jag skulle skrida fram ,vacker som en hind, i min drömklänning.... 😭😝 Tycker fler kunde lägga ut sina bilder på kläder de fått därifrån, konstig att det är så få av er som är så nöjda som lagt ut, har hittat en tror jag!?

• madler

Minitoker! Vad gjorde du med klänning gen?

• minitoker
    madler skrev 2012-04-02 22:27:22 följande:
    Minitoker! Vad gjorde du med klänning gen?

Vi försöker fixa till den så att den är bra till bröllopet. Vi har tagit bort allt tyll på underkjolen och försöker sy in kjolen så att den inte är så vid längre. Sen försöker vi sy in bysten som är alldeles för stor. Så klänningen kommer förhoppningsvis kunna användas efter alla justeringar, men det tar massa tid.
  • TheD
    mariakarolina skrev 2012-04-02 16:21:17 följande:
    Bild?? :D
    Jag försöker få upp :) Men jag har haft sen strul med det sen före jul. Det står skrivet i flera andra trådar. Jag förminskar och ändrar osv men det hjälper inte...hm just den bild gick ju vilken var det. Får återkomma efter att ha bläddrat ugenom ett antal hundra bilder.
  • TheD

ja så bra gick det..... Förstår ingenting. Baksidan är ju inte så jättetrevlig att se på ;)

• madler

TheD! Baksidan är ju inte att förakta, det är ju den folk ser mesta delen av tiden i kyrkan! Och den ser ju faktiskt väldigt fin ut måste jag säga! Fasen, jag kanske ska beställa ändå.....(?) hoppas du kan få upp en av framsidan, skulle vara kul att se!;) Jag skrev till Anders och frågade vad det var som gjorde att leveranserna varit så försenade och han svarade att de fått in 800 beställningar mot 400 som de räknat med från början..

• madler

Här är lite av vår korrespondens!! Hans svar på varför det var så försenat...förstod inte riktigt det sista..? Hej,   Vi hade väldigt mycket att göra i början av året vi hade räknat med 400 klänningar i produktion först men vi fick sedan 800 st.   När kunden lägger ordern har vi alltid som säkerhet att skriva bröllopsdatum dessa kunder som fått vänta fram tills vi nu kommit ikapp i produktion har sitt bröllop senare i juli augusti. Dem blev erbjudna att betala extra för expressleverans men dem hade tid att vänta fick vi till svars då.   Så om ni beställer lovar jag er GRATIS Expressleverans. Kostar normalt 300:- extra.   Alla kunder har fått sina kläder innan bröllop.   Mvh,   Anders   Hej  Jag tvivlar inte på att du även har nöjda kunder, men hur har det löst sig för de som inte är nöjda och som har fått vänta 12v och det fortfarande inte kommit någon leverans? Det är det som är det intressanta!  Med vänlig hälsning, Monica  Skickat från min iPhone 3 apr 2012 kl. 10:57 skrev Anders Johansson : Hej Monica,   Mail från kund den 29:mars   miss persian   29 mar (5 dagar sedan)         hej Anders!   Jag va och hämtade klänningen och den satt helt perfekt. Tack så mycket känns helt underbart.   Stort tack ni har fått med allt jag ville ha och fått det att se bra ut. TACK   Mvh,   Anders Den 3 april 2012 10:21 skrev Anders Johansson : Hej,   Här kan du titta på våra produktionsbilder och se våra klänningar live.   Beställer ni får ni garanti att har ni inte kläderna om max 25 dagar samt är det något ni inte gillar har ni öppet köp.   Man ska ju veta att bilderna på dessa modeller sitter inte likadant på alla.   Översänder här produtionsbilder till dig.   Mvh,   Anders Den 3 april 2012 09:54 skrev Monica Jo du skickade dessa omdömen för ett tag sen, men vad har du att säga om alla på tok för sena leveranser och klänningar som inte alls ser ut som den man beställt? ,   Anders   www.luxury-dresses.com

• madler

Oj så "kompakt" det blev med texten, förstår om ingen orkar läsa.... Trodde det skulle bli som i mailet då jag kopierade!!?

• TheD
    madler skrev 2012-04-03 17:54:12 följande:
    Oj så "kompakt" det blev med texten, förstår om ingen orkar läsa.... Trodde det skulle bli som i mailet då jag kopierade!!?

haha, tyvärr så blir det inte så :)

Jag förstår inte vad problemet är med bilderna för jag har ju fixat till det mesta men ja.....får fortsätta senare ikväll med strulet.

• Linda L

Hej tjejer! jag hittade en jättefin brudklänning på tradera och impulsiv som jag är så chansade jag och köpte den. Jag efterlyser också bilder på era klänningar, jag e jättenervös! hur har det gått för er? glad påsk förresten

Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses