Här är lite av vår korrespondens!! Hans svar på varför det var så försenat...förstod inte riktigt det sista..? Hej, Vi hade väldigt mycket att göra i början av året vi hade räknat med 400 klänningar i produktion först men vi fick sedan 800 st. När kunden lägger ordern har vi alltid som säkerhet att skriva bröllopsdatum dessa kunder som fått vänta fram tills vi nu kommit ikapp i produktion har sitt bröllop senare i juli augusti. Dem blev erbjudna att betala extra för expressleverans men dem hade tid att vänta fick vi till svars då. Så om ni beställer lovar jag er GRATIS Expressleverans. Kostar normalt 300:- extra. Alla kunder har fått sina kläder innan bröllop. Mvh, Anders Hej Jag tvivlar inte på att du även har nöjda kunder, men hur har det löst sig för de som inte är nöjda och som har fått vänta 12v och det fortfarande inte kommit någon leverans? Det är det som är det intressanta! Med vänlig hälsning, Monica Skickat från min iPhone 3 apr 2012 kl. 10:57 skrev Anders Johansson : Hej Monica, Mail från kund den 29:mars miss persian 29 mar (5 dagar sedan) hej Anders! Jag va och hämtade klänningen och den satt helt perfekt. Tack så mycket känns helt underbart. Stort tack ni har fått med allt jag ville ha och fått det att se bra ut. TACK Mvh, Anders Den 3 april 2012 10:21 skrev Anders Johansson : Hej, Här kan du titta på våra produktionsbilder och se våra klänningar live. Beställer ni får ni garanti att har ni inte kläderna om max 25 dagar samt är det något ni inte gillar har ni öppet köp. Man ska ju veta att bilderna på dessa modeller sitter inte likadant på alla. Översänder här produtionsbilder till dig. Mvh, Anders Den 3 april 2012 09:54 skrev Monica Jo du skickade dessa omdömen för ett tag sen, men vad har du att säga om alla på tok för sena leveranser och klänningar som inte alls ser ut som den man beställt? , Anders www.luxury-dresses.com