• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • Sassabrassa
    Höstbröllop 2011 skrev 2011-03-10 19:48:10 följande:
    Jag har också tänkt beställa därifrån både klänning till mej och kostym till min blivande make. Har ännu inte kunnat bestämma mej för vilken klänning men så fort jag bestämt åker beställningen iväg! Jag har haft kontakt med Anders några ggr för alla mina frågor etc och han har varit MYCKET tillmötesgående och enormt trevlig. Riktigt bra service so far. Jag blev imponerad av detta då jag tycker det är allt för ovanlilgt idag med bra service...

Håller tummarna för en fin klänning! (och kostym)

Jag skulle också gärna vilja höra hur era kläder blivit och se bilder om ni har några. Vore kul att höra hur kvaliteten är osv.
    Hej, i tråden "Weddingdresses på Tradera" har jag lagt upp bilder på min klänning och min blivande mans kläder. Vi har inte fått dem än. De är skickade från fabriken och kommer om cirka 4 dagar :)
  • Höstbröllop 2011
    Sassabrassa skrev 2011-03-10 19:53:16 följande:
    Hej, i tråden "Weddingdresses på Tradera" har jag lagt upp bilder på min klänning och min blivande mans kläder. Vi har inte fått dem än. De är skickade från fabriken och kommer om cirka 4 dagar :)
    Åh vad spännande! Jag ska kolla in den tråden då. Hoppas de blir jättefina för er!
  • mahj26

Sökte på weddingdresses på Tradera, men det står att kontot är avaktiverat..

• TheD
    mahj26 skrev 2011-03-10 20:25:13 följande:
    De har ordertryck så jag kan tänka mig att det är en liten apus :D

Men jag kan inget annat än att rekommendera Anders "weddingdresses"
  • jessicaW

Jag kan allt annat än rekommendera att köpa av weddingdresses. Jag beställde en klänning i januari för leverans i slutet av februari/början på mars och jag sitter utan klänning fortfarande. FIck till svar igår att den är försenad fyra veckor och knappt kommer hinna till bröllopet. Säljaren har noll förståelse för att jag är missnöjd och vägrar att godkänna min reklamation och ge mig pengarna tillbaka. Det finns ingen service känsla för fem öre och är inte tillmötesgående heller. Jag ångrar att jag överhuvudtaget kom i kontakt med dom och avråder alla att ha med dom att göra. Dom ställer bara till besvär.

• AnnL

Jag har beställt en kinaklänning dock inte från denna säljare, men från Tradera. Beställde skräddarsydd, ca 5v lev tid och sen kom den. Den var PERFEKT! Absolut inte samma kvalité som en dyr klänning (denna kostade 1200 men helt klart värd över sitt pris. Sydd enligt måtten, dokc har jag gått ner en del och måste justera den men det är en annan sak.. Jag ska ha klänningen en gång och det är inte mer än en fin klänning för mig så den behöver inte vara i toppkvalité bara den håller under kvällen :P

Alla är vi ju olika men jag skulle aldrig någonsin lägga över 5000:- på en klänning jag ska en dag, det är jag det :)

• Odium
    TheD skrev 2011-03-10 20:53:14 följande:
    De har ordertryck så jag kan tänka mig att det är en liten apus :D

Men jag kan inget annat än att rekommendera Anders "weddingdresses"
    Fy vad skönt att höra. Jag har handlat av honom nu och har varit rädd att han ska blåsa mig. Nu är jag lite lugnare.
    mahj26 skrev 2011-03-10 20:25:13 följande:
    Han heter "Talent" nu"
  • Odium
    AnnL skrev 2012-03-16 07:24:40 följande:

Jag ska ha klänningen en gång och det är inte mer än en fin klänning för mig så den behöver inte vara i toppkvalité bara den håller under kvällen :P

Alla är vi ju olika men jag skulle aldrig någonsin lägga över 5000:- på en klänning jag ska en dag, det är jag det :)

Exakt min mening.
  • Beatasbrandbilar

Har inte heller fått min klänning och jag beställde den den 12 januari.. När jag skriver till honom får jag helatiden samma svar: Den ska postas inom några dagar osv osv. detta har nu pågått i ca 4 veckor och jag fattar inte vad problemet är.

Jag kommer snart att gå vidare med detta för det är helt oacceptabelt att göra såhär. Leveransen skulle ske inom 5 veckor och nu har det gått 11 veckor.
    Väldigt oproffsigt.
    Jag köpte den via tradera och tvärr tas chansen att ge omdömmen bort efter 10 veckor så därför kommer det inte gå att varna folk genom det men jag skulle säga till alla som funderar på att beställa ifrån honom att tänka över både en två och tre gånger och att man isåfall beställer i väääldigt god tid innan för han är inte blixten precis.

• minitoker

Jag beställde från denna säljare och jag är inte alls nöjd med klänningen jag fick.
    Denna beställde jag:

Denna fick jag...

Vad de gjort med underkjolen har jag INGEN aning om. Underkjolen gick bara till knäna och sen hängde klänningen löst ner. Bysten var ALLDELES för stor. Fick ner en hel knytnäva. Är inte alls samma klänning som jag beställde. Dessutom ville jag har snörning men jag fick en stor dragkedja istället, inte sån fin tunn dragkedja man har i finkläder. Rekommenderar INTE denna säljare.

Jag fick tillbaka 700 kr på priset. Har fått lägga ner mycket tid på att försöka få den bra.

Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses