• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • sanmal

oj oj, nu är jag nervös! Jag beställde klänning o kostym därifrån den 15 mars. Än så länge har Anders varit mycket trevlig och hjälpsam så det har känts bra fram tills jag läser allt detta!
    Uuusch, man har ju nerverna på utsidan som blivande brud! ;)
    Jag hoppas det går bra ändå, trots dessa skräckhistorier!

• mariakarolina
    Beatasbrandbilar skrev 2012-03-29 10:05:15 följande:
    Har inte heller fått min klänning och jag beställde den den 12 januari.. När jag skriver till honom får jag helatiden samma svar: Den ska postas inom några dagar osv osv. detta har nu pågått i ca 4 veckor och jag fattar inte vad problemet är.

Jag kommer snart att gå vidare med detta för det är helt oacceptabelt att göra såhär. Leveransen skulle ske inom 5 veckor och nu har det gått 11 veckor.
    Väldigt oproffsigt.
    Jag köpte den via tradera och tvärr tas chansen att ge omdömmen bort efter 10 veckor så därför kommer det inte gå att varna folk genom det men jag skulle säga till alla som funderar på att beställa ifrån honom att tänka över både en två och tre gånger och att man isåfall beställer i väääldigt god tid innan för han är inte blixten precis.
    Hej! Jag är precis i ditt läge.. beställde min klänning därifrån för 11 veckor sedan. Då det hade gått för lång tid så mailade jag till honom 3 gånger utan nåt svar.. Sista gången jag mailade så hade jag rubriken "mått tabell" bara för att se om han skulle svara på inehållet.. och det gjorde han.. Han svarade att dom hade varit på någon mässa.. bullshit, känner jag..... Man ska inte behöva vänta på svar i evigheter.. Dessutom sa han att klänningen skulle skickas för 2 veckor sedan.. Inte sett skymten av den.. Så jag skrev ett till mail och frågade hur det egentligen gick... Igår fick jag svar att den kommer långt innan bröllopet..(25/8) Asså.... Känner att man blir förbannad ,,

Ni som har beställt från honom förut, har ni inga bilder på era klänningar från denna säljare? Har bara sett en bild hittils av alla trådar jag har kollat på.. 
  • TheD

Synd att ni inte är nöjda då jag själv upplevde allt som positivt från första kontakten fram till jag hade klänningen i min hand....

• Beatasbrandbilar

Ja det är svårt att vara nöjd när man inte får sin vara.

• madler

Lite konfunderad.... Vilka har beställt från Weddingdresses och vem har beställt från Anders på Luxury-Dresses?? Vilken av dem är det som inte är bra, eller är det båda?

• Odium
    madler skrev 2012-04-01 21:07:01 följande:
    Lite konfunderad.... Vilka har beställt från Weddingdresses och vem har beställt från Anders på Luxury-Dresses?? Vilken av dem är det som inte är bra, eller är det båda?
    Det är samma vad jag har förstått..
    Jag har beställt därifrån, Tradera, men inte skickat nå mått än.
    Återkommer om det blir en dålig eller bra upplevelse=)
  • sanmal
    madler skrev 2012-04-01 21:07:01 följande:
    Jag har förstått det som att det är samma :)
    Men jag hoppas att det är bra för jag har beställt både klänning o kostym från Luxury-Dresses och hittills har allt varit helt OK, trevlig prick den där Anders! Men vi får väl se vad jag tycker när klänningen o kostymen kommit, vilket de borde göra i mitten av april ;)
  • minitoker

Kan ni inte lägga in bilder ni som fått era klänningar? Och ni som kommer få dem sen.
    Det kanske bara är jag som haft otur, hoppas verkligen på det så att ni får underbara klänningar!!

• mariakarolina
    minitoker skrev 2012-04-02 10:03:59 följande:
    Kan ni inte lägga in bilder ni som fått era klänningar? Och ni som kommer få dem sen.
    Det kanske bara är jag som haft otur, hoppas verkligen på det så att ni får underbara klänningar!!
    Jag ska lägga upp en bild direkt jag har fått klänningen.. . Har väntat 3 veckor på ett smsavi från DHL.  På torsdag är det 12 veckor sen jag köpte klänningen.
  • mariakarolina
    TheD skrev 2012-03-29 23:56:21 följande:
    Synd att ni inte är nöjda då jag själv upplevde allt som positivt från första kontakten fram till jag hade klänningen i min hand....
    Bild?? :D
Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses