Beatasbrandbilar skrev 2012-03-29 10:05:15 följande:
Har inte heller fått min klänning och jag beställde den den 12 januari.. När jag skriver till honom får jag helatiden samma svar: Den ska postas inom några dagar osv osv. detta har nu pågått i ca 4 veckor och jag fattar inte vad problemet är.
Jag kommer snart att gå vidare med detta för det är helt oacceptabelt att göra såhär. Leveransen skulle ske inom 5 veckor och nu har det gått 11 veckor.
Väldigt oproffsigt.
Jag köpte den via tradera och tvärr tas chansen att ge omdömmen bort efter 10 veckor så därför kommer det inte gå att varna folk genom det men jag skulle säga till alla som funderar på att beställa ifrån honom att tänka över både en två och tre gånger och att man isåfall beställer i väääldigt god tid innan för han är inte blixten precis.
Hej! Jag är precis i ditt läge.. beställde min klänning därifrån för 11 veckor sedan. Då det hade gått för lång tid så mailade jag till honom 3 gånger utan nåt svar.. Sista gången jag mailade så hade jag rubriken "mått tabell" bara för att se om han skulle svara på inehållet.. och det gjorde han.. Han svarade att dom hade varit på någon mässa.. bullshit, känner jag..... Man ska inte behöva vänta på svar i evigheter.. Dessutom sa han att klänningen skulle skickas för 2 veckor sedan.. Inte sett skymten av den.. Så jag skrev ett till mail och frågade hur det egentligen gick... Igår fick jag svar att den kommer långt innan bröllopet..(25/8) Asså.... Känner att man blir förbannad ,,
Ni som har beställt från honom förut, har ni inga bilder på era klänningar från denna säljare? Har bara sett en bild hittils av alla trådar jag har kollat på..