jessicaW skrev 2012-04-12 21:55:37 följande:
För ett tag sen så skrev jag ett inlägg här i stor frustration och i ett hopplöst tillstånd. Detta ångrar jag idag.
Idag har jag haft kontakt med Anders på
luxurydresses@gmail.com">Luxury Dresses och allt har löst sig väldigt smidigt och enkelt. Bra mejl och tillmötesgående och en känsla för service. Att det har tagit lång tid kan hända den bästa och det viktigaste för mig är att det har blivit löst och det har det verkligen gjort nu. All kredd till Anders som visar förståelse!
Har du fått tillbaka pengarna för klänningen du köpt? Eller du har fått din klänning så du vet hur den ser ut?
Han är jättetrevlig på mail, skriver att det tar sån tid med klänningen för att den ska bli perfekt mm.
Blir faktiskt lite fundersam över att du skrev ett så negativt inlägg som du gjorde och att du nu har gjort en helomvändning, speciellt om du inte fått din klänning än.
Det är klart att Anders läser dessa trådar om honom. Nu när han fått dåliga kommentarer så kommer han göra allt för att bättra på ryktet igen.