• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • Beatasbrandbilar

Jessicaw: fick du din klänning sen då eller hur löste sig allt? Var den välgjord osv.?

• FruHassel

Visa gärna era klänningar när de kommer...

• Linda L
    jessicaW skrev 2012-04-12 21:55:37 följande:
    För ett tag sen så skrev jag ett inlägg här i stor frustration och i ett hopplöst tillstånd. Detta ångrar jag idag.
    Idag har jag haft kontakt med Anders på luxurydresses@gmail.com">Luxury Dresses och allt har löst sig väldigt smidigt och enkelt. Bra mejl och tillmötesgående och en känsla för service. Att det har tagit lång tid kan hända den bästa och det viktigaste för mig är att det har blivit löst och det har det verkligen gjort nu. All kredd till Anders som visar förståelse!
    Har du fått klänningen?? BILD till oss som väntar... :)
  • minitoker
    jessicaW skrev 2012-04-12 21:55:37 följande:
    För ett tag sen så skrev jag ett inlägg här i stor frustration och i ett hopplöst tillstånd. Detta ångrar jag idag.
    Idag har jag haft kontakt med Anders på luxurydresses@gmail.com">Luxury Dresses och allt har löst sig väldigt smidigt och enkelt. Bra mejl och tillmötesgående och en känsla för service. Att det har tagit lång tid kan hända den bästa och det viktigaste för mig är att det har blivit löst och det har det verkligen gjort nu. All kredd till Anders som visar förståelse!
    Har du fått tillbaka pengarna för klänningen du köpt? Eller du har fått din klänning så du vet hur den ser ut?
    Han är jättetrevlig på mail, skriver att det tar sån tid med klänningen för att den ska bli perfekt mm.

Blir faktiskt lite fundersam över att du skrev ett så negativt inlägg som du gjorde och att du nu har gjort en helomvändning, speciellt om du inte fått din klänning än.

Det är klart att Anders läser dessa trådar om honom. Nu när han fått dåliga kommentarer så kommer han göra allt för att bättra på ryktet igen.
  • Odium

Idag har jag skickat iväg måtten och mina direktiv till Anders.
    Nu får vi se hur länge det tar. Hoppas på att jag inte har samma otur som er andra =/

Nåväl, bild kommer upp när jag fått kläderna oavsett resultat.

• joli2012
    mariakarolina skrev 2012-04-12 19:11:38 följande:
    Skrev ett mail idag..

"Hej Anders Johansson. Nu är det så här att jag har väntat,längtat funderat varenda dag i 12 veckor på när klänningen ska komma, och hur den ser ut. man kanske ev. Måste göra några egna justeringar innan bröllopet. Jag bryr mig inte om det du skriver att jag ska vara lugn eftersom att den kommer innan bröllopet . Eftersom det har varit en hel del problem så är jag ju förmodligen orolig över hur klänningen kommer att se ut också. Det är inte lugnt för mig. Nu vill jag ha ett exakt datum när den kommer att skickas och beräknas att vara framme. Sen undrar jag hur och när jag kommer att få tillbaka pengarna för fraktkostnaden, den enda kompensationen... Jag vill ha pengarna snarast. Med vänlig hälsning,. En Leds kund."

...väntar på svar.

Nu är det slut på att vara snäll känner jag :P 
    Sitter i samma sits!... Jag är uppe i 19 veckors vänte tid nu..
    Kan knappt sova på nätterna....och hoppas verja dag på att man ska få något bra besked om klänningen.

Tycker det är väldigt synd att vi som är ute i god tid ska bli lidande för att dom prioriteras efter bröllopsdag och inte efter beställningdag!... Vet just nu inte vad man ska ta sig till faktiskt!

Nu är det VÄLDIGT slut på att vara snäll... och tålamodig!
  • mariakarolina

Men usch.. 19 veckor!? Det va sjukt.. Jag håller med.. Det absolut värsta jag vet är då dem inte svarar tillbaka på mail.  Som det jag skrev här ovan. Skulle kännas samma sak om man pratade med ett butiksbiträde om ett problem också skulle han/hon bara gå i väg och totalignorera en. aaaagrg....

• madler

Hej tjejer! Beställde en klänning för en vecka sedan..... NERVÖST!!! Har ni fått kvitto av något slag från Anders? Jag har mailat honom tre ggr nu om att jag vill ha ett kvitto och nån sorts garanti, och blir nu ännu mer nervös.. Innan har han alltid svarat inom några timmar och nu har det snart gått två dagar??!

• FruHassel

Mejla igen ... ibland hänger det upp sig på vägen. Jag mejlade om en pris fråga och efter några dagar hörde jag av mig igen och då hade han svarat direkt sa han men det hade inte kommit fram som det skulle.

• mariss

Jag fick ett autosvar idag att han är på tjänsteresa, förra veckan hade han semester. Jag beställde min klänning slutet på januari, så jag har också fått vänta läääääääänge. Min klänning ska vara skickad 3/4 så jag är lite nervös..... Gifter mig dock inte förens om ett år så tidsaspekten klarar jag!

Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses