hej hej,
nu har vi fått våra kläder,
klänningen passade perfekt, kanske inte den färgen jag tänkt mig. Men den var jättefin. Bilder kommer snart.
Dock var kostymen för liten och det var inte alls samma väst så som på bilden, inte ens i närheten som kopia.
Vi mailade honom direkt och fick svar inom två sekunder att vi ska kolla upp att det är vi som skickat rätt mått.
Vi till och med skickade lite för stora mått för att att vara på den säkra sidan. Men vi tänker göra som han bad om.
Ok, tillbaka till klänningen, den är jättefin. Den får mig att se smallare ut. Stort +. Men den är dåligt sydd.
Beställde klänningar til våra mödrar från jenjenhouse och dom är verkligen bra sydd.
Så nu till listan varför jag inte skulle vilja beställa ifrån Anders
Tiden, han lovade fem till sex veckor och vi har väntat 12 och en halv vecka, mycket mystiskt precis veckan innan vi "skulle gifta oss". Dvs att det inte skulle vara lönt att skicka tillbaka den. Som jag skrev innan, klänningen är dåligt sydd. Särskilt väl ser man det uppe vid bysten. Vi får väl se jag kanske beställer bilder som trash the dress. Kostymem är nog inte måttsytt. Dom har nog bara tagit en som hyggligt passat måtten och det var inte den kostymen vi beställde. Tullen. Man var ju naiv nog till att tro att man slipper det när man beställer ifrån en "svensk".
Vi får väl se om vi får lite pengar tillbaka ifrån kostymen.