Vi kom i kontakt med Anders via tradera och efter en del mailande fram och tillbaka så verkade allt bra. Det gick ett par månader sedan gjorde vi beställningen. Strul började direkt . två veckor efter beställning fick vi mail om att dom inte kunde öppna måttabellerna i kina. Så vi skickade dom i pdf.
Sen drog dom ut fruktansvärt på tiden. Under denna period var Anders väldigt tillmötesgående och trevlig. Snabba svar så man förblev lugn.
Två dagar innan bröllopet landar kläderna i sverige.DHL rigner och vi drar en suck av lättnad.Jag lägger på telefonen och pratat med budet. Tio minuter senare ringer bud nr 2 och undrar vart i nästa stad han ska lämna vårat paket. Så ett paket blev två. ett till våran hemstad och ett till annan stad. Dålig magkänsla infann sig nu. Så slänger oss i bilen och åker å hämtar klänningen. som är i paket nr två.
Kostymen = bra
bruddnäbbsklänningarna = bra
bolero= ej levererad
klänning= Helt fel klänning fanns inte på deras hemsida överhuvudtaget.
Så där står vi en dag kvar till bröllopet. så dagen innan bröllopet jagar vi ny klänning. Inget svar från anders. Han har nu gått under jorden. Vi har krävt reklamation av honom, men han är knäpptyst. Där är våran erfarenhet. Vi försöker nu desperat få tag i uppgifter om honom, för att kunna upprätta en polisanmälan.