• Doffsingen82

Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses

Hej hej!

Tänkte bara höra om det är något här som har erfarenhet av denna säljare på Tradera? Han kallar sig "weddingdresses" och syr upp klänningar för drygt 2000 kr. Hur är kvalitén på klänningarna? Tyget? Sömnaden?

Har beställt en klänning därifrån, som jag väntar att få vilken dag som helst....
    Spännande, men vore kul att få lite information om hur andra tycker om sina klänningar därifrån.

Snälla snälla kan någon svara....?

• Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses
  • Lollie 120707

Mariakarolina: samma här, jobbade så jag missade oxå dhl idag. Dom kommer få leverera till min mamma på måndag eftersom jag jobbar då med. Om dom skulle komma innan hon kommer hem från jobbet måste jag åka 1,5 timme bort för att hämta paketet eftersom dom bara gör två utkörningsförsök. Hade ju vart bättre om dom skickade sms INNAN dom kommer istället för efter... Så störande att klänningen vart utanför min dörr idag!!!!!!

• Anna M

Usch och fy, sitter i samma sist som er alla verkar det som, har haft lite is imagen hela tiden och tänkt att den kommer säkert snart, men nu närmar det sig och det sista vi hörde var i juni.

Hoppas hoppas att vi får klänning samt kostym i tid. Och tänk om de inte passar, man vill ju gärna i såfall hinna fixa till ev ändringar.

• Anna M

mariakarolina och lollie 120707,
    Har klänningarna kommit nu, är dem fina???????

• mariakarolina

Klänningen kom precis.. Rev upp paketet och tog fram den på direkten.. Tyvärr så kunde jag inte få på mig den riktigt då jag är själv hemma idag.. Ska be min lillasyster om hjälp ikväll, då får hon ta kort också !

Jag märkte direkt att klänningen var aldeles för lång, och kånstigt sydd vid höften.. Jag är rätt så kort, så jag såg tyvärr kortare ut nu.. :( Får se hur jag gör då hon kommer förbi ikväll.. 

• Anna M

Hoppas den passar och att du blir nöjd, nyfiken på bild om du kan:)

• Adele80

Ja hoppas verkligen att den passar!!.. Känns den välsydd? Kvalitén på tyget? Ser fram emot en bild ;)

• mariakarolina

Den var en halv meter för lång, sömmarna är på väg att spricka, det kändes inte mig för fem öre.. Den gör sig ju ändå rätt bra på denna bild men i verkligheten var det annars.. Måste ut på ny klänningsjakt NU!

• Anna M

Den ser fin ut på bilderna,:) Men viktigast att du är nöjd ju..

• Beatasbrandbilar

Gud vad tråkigt. Har du hört av dig till honom om detta?

• Lollie 120707

Nu har jag fått hem min efter lite krångel med dhl och jag har provat den. Tror jag är ganska nöjd faktiskt även fast den inte satt perfekt överallt. Den är lite stor vid brösten och över rumpan men känner två sömmerskor som säkert kan fixa det lätt. Det är även ett band i ryggen som var alldeles för långt men det är oxå lätt fixat (tror jag). Tyvärr har jag ingen som kan fota mig så bilderna är ju sådär. Skrynklig som attan men men vad tycker ni?? Känner mig så stor på bilderna men jag vet inte..

Svar på tråden Erfarenhet av Tradera-klänningar? Luxury Dresses/weddingdresses