• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Maggan Haggan
    Svanboet skrev 2009-07-02 15:31:04 följande:
    Storband på CD! eller ännu värre - mp3 spelat via datorn högtalare!! *ryser*
    He he he...

Kul tråd!! Mitt bröllop blir nog ganska rejält trashigt, om man läser denna tråd.

Ska ha musik via datorn i högtalare delar av kvällen, en A-lijeformad klännig (fast den är ganska personlig endå i färg tyg måste ju försvara mej lite)

Då kommer jag med mitt som jag ser som trashigt. Alla dessa små pyssliga askar med någon liten present till varje gäst, små små puttinuttiga flaskor med såpbubblor och små gulliga påsar med ris i. Jag ryser vid tanken.. he he he alla är vi olika.
  • Svanboet

Brudar som tycker prästen är ett svin för att h*n inte tillåter överlämning. Snacka om att vara fullt upp i sig själv!

• Bobou
    Imma skrev 2009-07-02 15:44:26 följande:
    När man inte förstår att denna tråd är på skoj, utan försvarar de saker som andra nämner som trashigt.(jag hade nixa-klänning OCH "Utan dina andetag" i kyrkan)
  • J D

Imma skrev 2009-07-02 15:44:26 följande:
    När man inte förstår att denna tråd är på skoj, utan försvarar de saker som andra nämner som trashigt.(jag hade nixa-klänning OCH "Utan dina andetag" i kyrkan)

, där åkte jag nog dit lite (Jag tyckte mig minnas att du hade det men tänkte att du hade självdistans nog att ta det- annars skulle jag inte ha skrivit!)

• Sesamy

Har just läst igenom tråden....

Håller med om en hel del och har garvat ibland....

Men mest slås jag av hur jävla tur det är att vi faktiskt ha rätten att tycka och göra olika!

(Befinner mig i Almedalen och tankar om demokrati och rättigheter att välja sitt liv är väldigt påtagliga!)

• Svanboet

Min ståndpunkt är att musiken är helt ok via stereo om det är en steroe och inte de där hemma-högtalarna som nästan spricker vid höga ljudvolymer bara för att man är för snål för att betala för musiker eller en ordentlig anläggning.

• J D

Svanboet skrev 2009-07-02 15:47:10 följande:
    Min ståndpunkt är att musiken är helt ok via stereo om det är en steroe och inte de där hemma-högtalarna som nästan spricker vid höga ljudvolymer bara för att man är för snål för att betala för musiker eller en ordentlig anläggning.

Oooja, det är inte skojigt. Jag tycker att CD känns lite B också med tanke på att man får en massa avbrott i musiken, men jag vet inte om jag tycker att det är trashigt- mer oproffsigt.

• MV85
    Svanboet skrev 2009-07-02 15:48:20 följande:
    SNAPS! till middagen
    Det är midsommar och julbord - inte bröllop
  • Heloise

Fingerlösa långa handskar med sådan där lite ögla på som ska sitta runt fingret; ger mig rysningar. Söta vintage spetsvantar eller hellånga är helt ok, men inte de fingerlösa!

Svar på tråden Trashigaste bröllopet