• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • J D

Svanboet skrev 2009-07-02 15:31:04 följande:
    Storband på CD! eller ännu värre - mp3 spelat via datorn högtalare!! *ryser*

Haha, gött- då har jag lite trash i mig iaf! Skulle aldrig hitta en DJ som spelar den musik som våra vänner/familjer gillar och banden som vi skulle kunna uppskatta kostar minst en miljon att boka . Vi är väldigt musikintresserade (av modern musik, typ electro och indie ).

• Svanboet

En sån som görs i 1 miljard upplagor och inte är det minsta personlig eller skiljer sig från mängden, skulle jag tro.

LB5 skrev 2009-07-02 15:30:37 följande:
    Vad är en dussinklänning?
  • J D

Bambi76 skrev 2009-07-02 15:32:40 följande:
    Japp, det var jag tvungen att göra..Tycker iofs inte att man viker ut sig.. för mig är vika ut sig mer porriga bilder...

Ah, precis, när man har smaaakfulla bilder i diverse herrtidningar så är det inte utvik .

• Svanboet

Paljetter och rysh-pysh tycker jag ite hör hemma - blir så Las Vegas

• Linadesign

plastblommor.
    Pussklockor. Detta är nog det töntigaste jag vet när det gäller bröllop.

• MV85

Oh oh oh oh oh ! Kom på den jag tror är värst av alla...!

Att snåla på mat och dryck! Att inte se till att det finns så det räcker till alla att få så mycket de vill ha! (ok, portionsstorlekar på restaurang är en sak - men vid buffé)

• Bambi76

Vad andra tjejers män har bilderna till har jag ingen aning om men jag vet iaf att min blivande man tycker att dom bilderna han har på mig som är "secret box"-kort är väldigt fina och är
    stolt över bilderna han har på mig.
    Nåja.. detta har ju itne så mycket med tråden att göra men jag kunde inte låta bli...

J D skrev 2009-07-02 15:30:21 följande:

Objektifierande och töntigt! Vad ska man ha bilderna till? Och varför objektifierar inte mannen sig i samma utsträckning?
    Allt som har med att framställa mig som ett objekt på min bröllopsdag går helt bort för mig eftersom jag i högsta grad är ett subjekt den dagen. Vill dock inte stjäla denna diskussion men i förhållande till det finns det en massa saker som jag inte uppskattar kring bröllop/anser vara mindre genomtänkt/smakfullt (i min smak dvs ). Du får gärna skriva i min GB om du vill veta mer.
  • Bobou

Oooh, hur kunde jag missa det mest uppenbara: frockcoat!!! (Om man nu inte har 1800-talstema på hela bröllopet.)

• Svanboet

J D skrev 2009-07-02 15:32:55 följande:

Haha, gött- då har jag lite trash i mig iaf! Skulle aldrig hitta en DJ som spelar den musik som våra vänner/familjer gillar och banden som vi skulle kunna uppskatta kostar minst en miljon att boka . Vi är väldigt musikintresserade (av modern musik, typ electro och indie ).
    Det är väl okej... om musiken är gjord för att spelas med stereo och man använder en okej anläggning.
Svar på tråden Trashigaste bröllopet