• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • J D

Spray tan och överfixade hår!

En massa smycken.

Och en grej som är ngt utanför bröllopet men ändå: svensexor med strippor, möhippor med liknande inslag (pole dancing, strippor, underklädesfotografering etc.). Döda mig if you wish .

Och här kommer en sak som de flesta nog inte tycker är trashigt men det tycker jag: secret box-fotgrafering!

• Imma

Rostbiff och potatissallad.

(haha, den här åkte jag dit på själv.. )

• J D

En solist som sjunger "utan dina andetag". Älskar låten men kan inte rå för det- det känns "indie"-trashigt .

• MV85

J D skrev 2009-07-02 15:16:23 följande:

Och här kommer en sak som de flesta nog inte tycker är trashigt men det tycker jag: secret box-fotgrafering!
    Agreed!
    Allt för vanligt och blir inte personligt längre = blir trashigt för mig.. Det ger jag honom hellre i födelsedagspresent eller "bara för att" present om han ska få sådant.
  • J D

LB5 skrev 2009-07-02 15:17:44 följande:

5 cm långa lösnaglar i akryl

Ja! Fixade naglar överhuvudtaget (med undantag för vanligt nagellack).

Fransk manikyr...

• J D

Far-dotter-dans till låten "I loved her first" har jag redan nämnt i andra tråden...

• MV85

Fejknaglar....
    Fransk manikyr funkar om det är gjort på ens egna naglar ;-9

• J D

MV85 skrev 2009-07-02 15:20:30 följande:
    Fejknaglar.... Fransk manikyr funkar om det är gjort på ens egna naglar ;-9

Mm, det kan vara OK- om de inte är för långa. Jag tror jag fick en personlig överdos på högstadiet så det här känner jag nog också starkare för än andra

Svar på tråden Trashigaste bröllopet