• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • puppis

FÖR blonderat hår som är utsläppt och lockat och bara ser billigt ut..

• Imma

Ja, jösses - jag tar verkligen inte illa vid mig!

Snart har vi dessutom hunnit igenom så många saker i den här tråden att inte ens den mest "otrashiga" person klarar sig undan.

J D skrev 2009-07-02 15:45:50 följande:

, där åkte jag nog dit lite (Jag tyckte mig minnas att du hade det men tänkte att du hade självdistans nog att ta det- annars skulle jag inte ha skrivit!)
  • Svanboet

Givetvis får man gölra som man vill och jag kommer ha ett "trashigt" bröllop jag med för vi kommer färgkoordinera, ha "finare" kläder än koden för gästerna och säkerligen spela musiken på CD

• MV85

"roliga" telegram från "exflickvännen"

• Bambi76

Tar det inte personligt men tycker inte att min BM är vek bara för han inte vill stå framför en kamera ensam och som sagt var så har jag mer vana än han,.. men det spelar ingen roll..
    Nej, vi tycker inte lika och kommer nog inte att göra det heller men det är ju inget vi måste heller

J D skrev 2009-07-02 15:44:11 följande:

Inget personligt menat men shit vad män är veka jämfört med kvinnor- de tål inte att objektifieras via foto, de tål inte att objektifieras genom att gå ned genom altargången osv.För mig kommer det ändå alltid att vara trashigt även om ditt fall verkar vara lite annorlunda.
  • BM2009

Allsång! MED snapsar! Det är midsommar och julbord inte bröllop för mig. Allsång är förbjudet på mitt bröllop!

• Svanboet

Och där åkte jag dit igen! Väldigt studentikåst

BM2009 skrev 2009-07-02 15:50:26 följande:
    Allsång! MED snapsar! Det är midsommar och julbord inte bröllop för mig. Allsång är förbjudet på mitt bröllop!
  • Bambi76

Antar att du tänkte på mig
    Jag har förstått trådens innebörd men jag är en nyfiken tjej som undrade just om secret box bilderna..

Imma skrev 2009-07-02 15:44:26 följande:
    När man inte förstår att denna tråd är på skoj, utan försvarar de saker som andra nämner som trashigt.(jag hade nixa-klänning OCH "Utan dina andetag" i kyrkan)
  • feministbrud

Gud vad jag fick men garvstund efter ha läst ikapp (tog en överdrivet lång fikapaus).

Så mycket jag håller med om: Secret box (min man skulle dö om han fick en sådan), påhittade klädkoder och telegram från bruden.

Andra saker: "presentleken" (men det är mest trashigt gjort av gästerna), kasta blombuketten, eller - ve och fasa - kasta stumpebandet!

• J D

Heloise skrev 2009-07-02 15:49:18 följande:
    Fingerlösa långa handskar med sådan där lite ögla på som ska sitta runt fingret; ger mig rysningar. Söta vintage spetsvantar eller hellånga är helt ok, men inte de fingerlösa!

Handskar på sommarbröllop överhuvudtaget säger jag!

Svar på tråden Trashigaste bröllopet