• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • J D

Svanboet skrev 2009-07-02 15:37:35 följande:
    J D skrev 2009-07-02 15:32:55 följande: Det är väl okej... om musiken är gjord för att spelas med stereo och man använder en okej anläggning.

Jajamen! Ljudnördar är vi allihopa

Håller med dig om det!

• Imma

Så kan det gå när man skriver långsamt.

Bobou skrev 2009-07-02 15:37:35 följande:
    Oooh, hur kunde jag missa det mest uppenbara: frockcoat!!! (Om man nu inte har 1800-talstema på hela bröllopet.)
    [/citat]
    Imma skrev 2009-07-02 15:40:23 följande:
    [citat]
    När brudgummen har frock coat när kavaj är klädkod för övriga gäster.Frock coat över huvud taget förresten.
  • Bobou
    MV85 skrev 2009-07-02 15:38:26 följande:
    Påhittade klädkoder!
    O ja!
  • J D

Imma skrev 2009-07-02 15:40:23 följande:
    När brudgummen har frock coat när kavaj är klädkod för övriga gäster.Frock coat över huvud taget förresten.

JA! Och min personliga rysare- plastrongen!

• MV85

Djur inblandade i vigselcermonin!
    Vems bästa tänker man på då?

• Bambi76

Av en massa olika anledningar.
    En av anledningarna är att han inte tycker om att stå ensam framför en kamera och jag jobbar till och från med det så för mig är det lättare men han har varit med på många av mina bilder...
    J D skrev 2009-07-02 15:38:34 följande:

Ok, men varför har han inte kommit på tanken att göra detsamma för dig nu när han uppskattar det så mkt själv?
  • Svanboet

17 tärnor och näbbar och 1 "bestman" - marskalk heter det väl?!?

• J D

Bambi76 skrev 2009-07-02 15:42:04 följande:
    Av en massa olika anledningar.En av anledningarna är att han inte tycker om att stå ensam framför en kamera och jag jobbar till och från med det så för mig är det lättare men han har varit med på många av mina bilder...J D skrev 2009-07-02 15:38:34 följande:

Inget personligt menat men shit vad män är veka jämfört med kvinnor- de tål inte att objektifieras via foto, de tål inte att objektifieras genom att gå ned genom altargången osv.

För mig kommer det ändå alltid att vara trashigt även om ditt fall verkar vara lite annorlunda.

• Imma

När man inte förstår att denna tråd är på skoj, utan försvarar de saker som andra nämner som trashigt.

(jag hade nixa-klänning OCH "Utan dina andetag" i kyrkan)

• J D

Svanboet skrev 2009-07-02 15:43:41 följande:
    17 tärnor och näbbar och 1 "bestman" - marskalk heter det väl?!?

Svar på tråden Trashigaste bröllopet