• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • feministbrud

Nej då vill man ah en bild på frugan som den som Svenboet beskrev. Nu rinner tårarna och jag får gå hem nu. Kan dock inte slita mig!

J D skrev 2009-07-02 16:10:06 följande:

Jamen precis- det är det enda jag kan komma på som det skulle tjäna till. Och då kanske man oftast föredrar den äkta varan eller har åtminstone ngt minne av hur frugan ser ut...
  • Maggan Haggan

Men jag har ju så svårt för dessa prinsess bröllop med så mycket lull lull och pyssel och annat gulligt.

Så hälldre lite skön avslappnad buffé och grillning, än en stel långsam sittning med tre rätter och hopplösa bordskamrater. Ja alla är vi olika.

• Sonja68
    Svanboet skrev 2009-07-02 16:06:44 följande:
    Oj oj oj - visste inte att jag var så trashig Då slänger jag ur mig en som jag tycker inte hör hemma på bröllop: Buffé! Nej vet ni vad det är kryssningar och billig krogmat som serveras så - inte bröllopsmiddag!
    Nu åkte jag dit IGEN!
  • feministbrud

Oh nej, den är illa!

Själv åker jag dit på mp3-filer på datorn framför levande musik och DJ. Samt poplåt som ingångslåt (fast det var ju inte i kyrkan)!

Svanboet skrev 2009-07-02 16:14:04 följande:
    Serveringspersonal!Åh! Jag kom på en till som jag själv drattar dit på! Att spara översta lagret av tårtan till 1års-dagen.
  • roslagsbruden

Svanboet: Spara översta lagret på tårtan?????????? Ett helt år? Har aldrig hört något så corny - hur förvaras den?

• BM2009

Ser framför mig hur trashigt det kommer se ut när mina gäster får stå där med tallrikar i handen och köa till buffébordet. Såååå finlandsfärja.

• J D

feministbrud skrev 2009-07-02 16:15:34 följande:
    Nej då vill man ah en bild på frugan som den som Svenboet beskrev. Nu rinner tårarna och jag får gå hem nu. Kan dock inte slita mig!J D skrev 2009-07-02 16:10:06 följande:

• MV85
    roslagsbruden skrev 2009-07-02 16:18:30 följande:
    Svanboet: Spara översta lagret på tårtan?????????? Ett helt år? Har aldrig hört något så corny - hur förvaras den?
    Man fryser den
    Jag åker dit på den... Vår släkt har gjort så i generationer.
  • BM2009

En bekant frös in tårtan i ett år och åt på bröllopsdagen. Behöver jag säga att den smakade skit?

roslagsbruden skrev 2009-07-02 16:18:30 följande:
  • Heloise

Buffe åker jag dit på fast jag är kock själv så jag försvarar mig med det haha

Annars har jag ruggit svårt för rosa droppformade buketter med brudslöja i.

Dessutom upplever jag aprikost som färg ganska trashigt, i buketter, kläder, löpare etc

Svar på tråden Trashigaste bröllopet