• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Svanboet

Brudbågar! Det stör mig ofantligt mycket. Har man inte nog med blommor och blader utan måste dessutom rama in brudparet i en båge med ytterligare gönsaker?

• Heloise

sen gillar jag inte kronor och heller inte pärlnålar

• J D

Heloise skrev 2009-07-02 16:32:39 följande:
    Där åker jag dit eftersom jag har köpt 3 olika vita skor, fast jag har inte gift mig än så det är möjligt att jag slår till på ett par cool blå peeptoe skor Jag gillar inte korkskruvar i brudfrisyren speciellt inte när de verkligen är "lagda"J D skrev 2009-07-02 16:30:03 följande:

Håller med om korkskruvarna!

Peeptoes äger- det ska jag ha! - ljusrosa i fääärgtemat, hahaha.

• J D

Svanboet skrev 2009-07-02 16:33:14 följande:
    Brudbågar! Det stör mig ofantligt mycket. Har man inte nog med blommor och blader utan måste dessutom rama in brudparet i en båge med ytterligare gönsaker?

Hahaha, håller med!

• Heloise

Åh gud ja brudbägen , eller ett hjärta eller nått bakom.

Svanboet skrev 2009-07-02 16:33:14 följande:
  • roslagsbruden

Nej nu är jag precis som feministbruden, kan inte slita mig... Alla allt för invecklade brudfrisyrer går bort!

• MV85

J D skrev 2009-07-02 16:33:01 följande:

, ja, någon måste väl försörja den marknaden också . Jag har typ 70-80 par skor men tror inte att ett enda par är vita. Skulle iofs kunna tänka mig en sextiotalsbröllopsoutfit med sådana där vita höga platåstövlar i PVC. Nä, nu är jag OT .
    Vita satinskor är en av mina stora passioner... men är svårt att hitta snygga modeller, för jag gillar inte "brudskor"...
  • J D

Heloise skrev 2009-07-02 16:33:33 följande:

Nej, inte jag heller- inte tiaror heller. Men allt det där har jag redan täckt i mitt prinsesshat .

• Svanboet

Brudkronor är så fel! Det är nästan så att tiaror åker ut genom samma fönster.

Herregud vilken rolig tråd det här blev...

Heloise skrev 2009-07-02 16:33:33 följande:
  • Heloise

brudhandväska i form av en liten påse eller nått annat som hämtat ifrån Nord och Syd.

Svar på tråden Trashigaste bröllopet