• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Svanboet

Att blivande mannen ska ge buketten till bruden strax innan vigseln - jag fattar poängen med att han har tid att hämta osv men varför?

• nennesjuttioåtta

herregud jag kvalar in på nästan allt, hahahaha!!

• J D

MV85 skrev 2009-07-02 16:41:50 följande:
    J D skrev 2009-07-02 16:40:36 följande: haha har hittat en... men är inte redo att sätta krokarna i honom - får väll se om han vill vänta tills jag är redo att gå vidare *s*

Oooo, låter mycket intressant!

• Heloise

BTW jag går omvägar och drömmer mardrömmar

Heloise skrev 2009-07-02 16:42:00 följande:
    Ja herregud, och blonderat hår med svarta/mörka slingor. Gick förbi en fotograf som hade en bild på ett brudpar ; hon hade krona puffig lager på lager slöja, mkt paljetter, korkskurvar blondt hår med svarta slingor och håll i er fingerlösa handskar, samt en rosa buketter med brudslöja...
  • roslagsbruden

Åh det var jag, visst var jag fin!!?!?!?!?!

Heloise skrev 2009-07-02 16:42:00 följande:
    Ja herregud, och blonderat hår med svarta/mörka slingor. Gick förbi en fotograf som hade en bild på ett brudpar ; hon hade krona puffig lager på lager slöja, mkt paljetter, korkskurvar blondt hår med svarta slingor och håll i er fingerlösa handskar, samt en rosa buketter med brudslöja...
  • J D

nennesjuttioåtta skrev 2009-07-02 16:41:33 följande:
    finns det något kvar nu som INTE är trashigt i någons ögon...?

Ja, ingen har sagt ngt om att ha en kvinnlig marskalk eller manlig brudtärnor som är mkt tabu enligt Ribbing. Ngn som vill slänga ned mig i trash-facket- you're welcome!

• Svanboet

Nepp, inget som ingen annan definititvt dissar ellr tycker at trashy! Vi är sådana allihopa och det är ju underbart!

Kanske man skull servera sina gäster rosa sockervadd som tillbehör till jordgubbsbubblet...?

• Heloise

Jättefin

roslagsbruden skrev 2009-07-02 16:43:11 följande:
    Åh det var jag, visst var jag fin!!?!?!?!?!
  • J D

roslagsbruden skrev 2009-07-02 16:41:54 följande:
    Monogram (heter det så) på vinflaskor...

Monogram överhuvdtaget. Attans att jag känner att vi absolut måste ha det på festprogrammen...

• J D

Bobou skrev 2009-07-02 16:39:27 följande:
    ...och på tal om ballonger: plastikoperationer inför bröllopet.

Så stört- köpte en bröllopstidning som hade med det som en del i planeringen- helt vansinnigt!

Svar på tråden Trashigaste bröllopet