• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Bobou

Alltså, nästan alla "trashiga" saker handlar ju om att folk inte är vana att ställa till med stor fest, så att de inte känner till vad som funkar, vad som är personligt och inte, osv. Att de går helt utanför sin vanliga smak och sina vanliga krav för att det är bröllop. Eller att de inte gör det, och gör en uppskalad midsommarfest.

Men ett litet privat bröllop skulle missa många WT-stämplar; vid små fester vet man vad som passar sig!

nennesjuttioåtta skrev 2009-07-02 16:41:33 följande:
    finns det något kvar nu som INTE är trashigt i någons ögon...?
  • Heloise

Du måste skämta? 6 månader före bröllpet; dags att köpa ny tuttar så de hinner sätta sig innan DIN stora dag?
    J D skrev 2009-07-02 16:45:10 följande:

Så stört- köpte en bröllopstidning som hade med det som en del i planeringen- helt vansinnigt!
  • J D

Heloise skrev 2009-07-02 16:46:28 följande:
    Du måste skämta? 6 månader före bröllpet; dags att köpa ny tuttar så de hinner sätta sig innan DIN stora dag?J D skrev 2009-07-02 16:45:10 följande:

Hahaha, ja, inte så planlagt men typ: inför planeringen av ditt bröllop- har du tänkt på att lite botox kan göra susen- man vill ju vara sitt vackraste på SIN stora dag...

• roslagsbruden

Men hur kul är det? Lite WT förlänger livet!

Bobou skrev 2009-07-02 16:45:14 följande:
    Men ett litet privat bröllop skulle missa många WT-stämplar; vid små fester vet man vad som passar sig!
  • Svanboet

Jag har inte varit på många bröllop det kan sägas men jag har varit på både stora och små och det absolut värsta är de väldigt stora där de lite äldre herrarna i sällskapet gottar sig väldigt åt att få dansa med de yngre kvinnliga gästerna - gubbsjuka! Nej, inte brudparets fel men obehagligt när man är den yngre kvinnliga gästen.

• MV85

J D skrev 2009-07-02 16:47:30 följande:

Hahaha, ja, inte så planlagt men typ: inför planeringen av ditt bröllop- har du tänkt på att lite botox kan göra susen- man vill ju vara sitt vackraste på SIN stora dag...
    åh herregud... Kan man inte gifta sig som man ser ut ska man fan i mig inte gifta sig!
  • Svanboet

Jag skrattar så det hör i hela huset!

I samma planering - 12 månader innan: Börja med första pulverdieten redan innan du provar första klänningen för att vara på den säkra sidan. Du vill väl vara vackrast i världen på DIN dag?

Heloise skrev 2009-07-02 16:46:28 följande:
    Du måste skämta? 6 månader före bröllpet; dags att köpa ny tuttar så de hinner sätta sig innan DIN stora dag?J D skrev 2009-07-02 16:45:10 följande:
  • J D

MV85 skrev 2009-07-02 16:48:27 följande:
    J D skrev 2009-07-02 16:47:30 följande: åh herregud... Kan man inte gifta sig som man ser ut ska man fan i mig inte gifta sig!

Precis... och där är vi inne på en till del som svanboet är inne på ovan: hetsbantning inför bröllopet! Objekt, objekt, objekt.

• roslagsbruden

Kan ni skriva ut hela planeringen så jag kan skjuta upp bröllopet ett år och göra allt rätt från början! Jag hade helt missat att man skulle vara så snygg på MIN stora dag att jag inte längre duger som jag är...

Svanboet skrev 2009-07-02 16:49:27 följande:
    Jag skrattar så det hör i hela huset! I samma planering - 12 månader innan: Börja med första pulverdieten redan innan du provar första klänningen för att vara på den säkra sidan. Du vill väl vara vackrast i världen på DIN dag?
  • MV85

J D skrev 2009-07-02 16:50:50 följande:

Precis... och där är vi inne på en till del som svanboet är inne på ovan: hetsbantning inför bröllopet! Objekt, objekt, objekt.
    Vad tänker man då?
    "han kommer älska mig om jag bara blir smal"? eller "han älskar mig mer om jag är smal" eller "jag blir lycklig bara jag blir smal" ????
Svar på tråden Trashigaste bröllopet