• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Svanboet

Jo tack - miniklänningar är riktigt tacky!

• Svanboet

Avhandlat och du får medhåll!

Pentan skrev 2009-07-02 17:26:44 följande:
    Brudbåge!!!
  • J D

Svanboet skrev 2009-07-02 17:19:52 följande:
    Jag måste gå och äta - ska ut och dansa men det är ju så roligt att höra vad folk tycker om allt. Tipsa de som hände i "BT är tråkigt"-tråden att nu har feminist bruden blåst nytt liv i forumet.

Jajamen, den här tråden behövdes! Kan jag få lite kredd för att jag uppmanade till det?

• J D

Svanboet skrev 2009-07-02 17:17:04 följande:
    Jag tror att gallan från denna tråd råkade följa med mig in i en annan tråd där bruden i fråga ville ha tips på hur man undviker solränder efter axelbanden då man valt en axelbandslös klänning - till henne och andra: Jag ber om ursäkt men det var liksom så ironisk tajming med tanke på denna trådens dikusion.

Hahaha, skoj! Själv har jag inhandlat två tubtoppar i bästa bridezilla-stil! (Och störs av att jag inte alltid kan ha dem på jobbet eftersom jag då och då måste träffa folk...) WT? .

• J D

Bobou skrev 2009-07-02 17:33:16 följande:
    Chokladfontän!

Ohnoooo- det ska ju vi ha- om vi kommer på hur man ska få det att fungera! Attans!

• J D

Svanboet skrev 2009-07-02 17:23:26 följande:
    Jo tack - miniklänningar är riktigt tacky!

Ja, det är så tacky att jag inte ens förstår hur man kan tänka tanken . Om det inte är en het sextiotalsunform dvs .

Jag tycker för övrigt också att klänningar som är kortare fram än bak är tacky.

• Bobou

Men alltså... är det inte sjukt trashigt egentligen att registrera sig på ett internetcommunity/forum som handlar helt om bröllop!?

• J D

Bobou skrev 2009-07-02 17:38:47 följande:
    Men alltså... är det inte sjukt trashigt egentligen att registrera sig på ett internetcommunity/forum som handlar helt om bröllop!?

Nähäää, det är det verkligen inte- inte om man älskar internet!

Vad är mitt alternativ om jag vill diskutera bröllop med annan än fästmannen? Prata med ngn av mina kompisar som inte har gift sig och som tycker att man ska kasta buketten/mannen ej får se klänningen innan man gifter sig/kvinnan ska ledas till altaret/tycker att man är dum för att man inte har möhippa/you tell me.

Här måste jag ju ändå ta mitt ansvar som moderator att försvara känner jag .

Svar på tråden Trashigaste bröllopet