Aleta skrev 2009-07-02 21:18:25 följande:
Kanske bättre att ta det i denna tråden istället.Hittills har i princip alla erkänt att de hör till trash-skalan, både med klänningar, mat, sånger, seder, danser - you name it!Detta är bara på skoj och många har anmält sina "egna" detaljer som trashiga. Jag ser inget ont i det och inte blir jag störd heller fastän vi hade både buffé, frockcoat, ballonger, hemmagjord bukett (ingen oasis dock passionsblomman, jag plockade dem i mammas rabatt strax innan )Dessutom hade jag gärna haft rosa bubbel fast det blev inte det av någon anledning, det blev istället sött bubbel! (Hoppsan)Härmed anmäler jag sött bubbel till trash-listan. Ta inte detta på så stort allvar helt enkelt. Bella Notte skrev 2009-07-02 20:33:29 följande:
...fast det är ju inte upp till dig/er att bestämma eller tycka hur stort allvar jag eller någon annan bör ta detta på...
Själv är jag redan gift så jag bryr mig inte så mycket om vad ni tycker är trashigt- mitt bröllop var allt jag ville och mer!
Däremot så går mina tankar till den/dom som står i sin planering med en eller flera saker ur eran lista och därmed känner sig både dum, osäker och ledsen...
Men nu har jag inte så mycket mer att tillägga till detta ämne- hej då.