• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Vid havet

Kanske redan skrivit på ngn av de här 357 inläggen... men

- brud/brudgum som sjunger i kyrkan.

eg allt som blivit så vanligt att "alla" gör det för att det så personligt "så vi", men det blir motsatsen.

• MV85

J D skrev 2009-07-02 22:17:51 följande:

Men jag lovar att göra om det igen om ett par veckor när jag ska till gbg o leka en vecka *s*
  • J D

Lakritsbåten skrev 2009-07-02 21:58:45 följande:
    trashens trash - jag ska ha foton på mina katter i brudbuketten... slå det om ni kan!

Hahahaha, det var verkligen skojigt! Skönt att du har distans även till en så personlig grej.

• J D

Junebug skrev 2009-07-02 22:14:38 följande:
    Haaaaaaahahaha sjukt bra tråd!!okej, här kommer en som jag inte vet om ni har haft med förut:caketoppers där bruden släpar brudgummen bakom sig. Fruktansvärda helt enkelt! Och så jäkla trash om du frågar mig ;)Och den här kanske har varit uppe förut: Monogram i snirkliga bokstäver tryckt på pappersservetter och tändstickor.Fula, dåligt tagna bröllopsbilder. Och jag håller verkligen med alla som redan nämnt akrylnaglar, pärlbroderade polyesterklänningar, tiaror och droppformade buketter (gärna med pärlor i). :)

Ja, de caketoppersena hade jag ju glömt! Underbart! Håller med dig i övrigt också.

• J D

MV85 skrev 2009-07-02 22:19:27 följande:
    J D skrev 2009-07-02 22:17:51 följande: Men jag lovar att göra om det igen om ett par veckor när jag ska till gbg o leka en vecka *s*

Gött! Själv har jag aldrig ens varit i närheten av att dansa på en bardisk, känns som att jag inte har levt ;helt plötsligt -).

• J D

Panzerfaust skrev 2009-07-02 22:11:14 följande:
    Trashigt i mina ögon:* Komma i raggarbil till kyrkan.* Brudgummen gifter sig i skjorta och skinnväst* Hamburgare till bröllopsmiddag* Dansa bröllopsvals till Boppers eller Refreshments* Tveklöst brudöverlämning* Ha släktingar som sjunger i kyrkan men inte kan sjungaSäkert bara repetitionerSedan känns väl temabröllop lite sådär.

Haha, ja, det var ju verkligen att återinföra traditionell WT i diskussionen igen.

• roslagsbruden

Det som är så kul! Tills man halkar på all utspilld sprit och ramlar ner... det gör ont, men när man är i det skicket att man tar sig upp på bardisken så känns det inte lika mycket som dagen efter...
    J D skrev 2009-07-02 22:27:06 följande:

Gött! Själv har jag aldrig ens varit i närheten av att dansa på en bardisk, känns som att jag inte har levt ;helt plötsligt -).
  • Panzerfaust

Jag och några polare dansade på ett långbord i ett öltält med tyskt tema en gång, det var inte ett ord särskilt länge och vi smög diskret ifrån brädhögen under våra fötter.
  • Panzerfaust
    Panzerfaust skrev 2009-07-02 22:30:45 följande:
    Jag och några polare dansade på ett långbord i ett öltält med tyskt tema en gång, det var inte ett ord särskilt länge och vi smög diskret ifrån brädhögen under våra fötter.
    ord=bord

BT behöver fixa möjligheten att redigera egna inlägg.
  • MV85
    roslagsbruden skrev 2009-07-02 22:29:44 följande:
    Det som är så kul! Tills man halkar på all utspilld sprit och ramlar ner... det gör ont, men när man är i det skicket att man tar sig upp på bardisken så känns det inte lika mycket som dagen efter...J D skrev 2009-07-02 22:27:06 följande:
    beror nog på hur man är... själv behöver jag inte dricka för att kunna göra sådana saker!
Svar på tråden Trashigaste bröllopet