• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • 20090725

cigg på festen kommer det absolut för min del... om jag inte tar mig i kragen å slutar röka nu...risken e inte jätte stor för det

• Sonja68
    Sonja68 skrev 2009-07-02 23:23:05 följande:
    "...så finns ett bröllop utan vodka till maten INTE ens på världskartan..." skulle det vara Ursäkta, jag har varit på grillfest och druckit rödtjut blandat med vitt vin och Sheridans. Trashy så säg?!
    Alltså jag drack dem var för sig...
  • Svanboet

Skönt att se att tråden hitta tillbaka till det den verkade avsedd för. Spy galla över alla detaljer som fullkomligt väller över en och nästan kväver lusten att planera mera.

Nu är det god natt men jag var bara tvungen att läsa ikapp tråden - det är så många inlägg redan. Bra gjort feministbruden! Hatten av för dig

• Panzerfaust

Jag vinner, jag ska ha Chuck Norris på vinflaskorna!

• workoutgirl
    Sonja68 skrev 2009-07-02 23:34:21 följande:
    What?!?! Jag döööör, låter som att den drinken kommer från min hemstad !!!
    nää det är en baskisk specialitet har jag hört. Funkar extra bra med det billigaste tetravinet
  • Heloise

håller med; vill ju fortfarande vara vi på bröllopet inte prinsessan H och prins Panzer. Men jag köpte mina bröllops smycken på glitter och ska ha chuck norris citat på egenskubbade tomflarror så vad vet jag

passionsblomman skrev 2009-07-02 23:31:53 följande:
    Hihihi, jaaa, fast jag måste ändå med lite allvar undra och inflika att nog fasen måste snapsande vara riktigt ur-svenskt och att man ställer till med fest med buller och bång med allt vad allsång och dans och hela killivitten utan att bröllop egentlogen bara är MER av allt än annars?Och då blir trashigt lite i mina ögon när man istället ska had det så fint som om allt bara vore på låtsas, så man knappt ser att brudparet är de de är och att man leker bal på slottet.
  • Heloise

jag fick rödvin och fanta på en 30 årsfest för ett par veckor sen, trashy trashy men faktiskt ganska gott haha

workoutgirl skrev 2009-07-02 23:36:10 följande:
    nää det är en baskisk specialitet har jag hört. Funkar extra bra med det billigaste tetravinet
  • tomlinn

=D
    hejdlöst rolig tråd! vi kommer åka dit rätt bra på trashskalan också har jag en känsla av, inte minst på alla fina, omtänksamma små martha stewart-detaljer och det _ändlösa_ planerandet.

jag kan just inte komma på nåt som inte redan tagits upp i de 409 första inläggen, men slår ett extra slag för matchande tärnklänningar och graverade glas som favors =)

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-07-02 23:31:53 följande:
    Hihihi, jaaa, fast jag måste ändå med lite allvar undra och inflika att nog fasen måste snapsande vara riktigt ur-svenskt och att man ställer till med fest med buller och bång med allt vad allsång och dans och hela killivitten utan att bröllop egentlogen bara är MER av allt än annars?Och då blir trashigt lite i mina ögon när man istället ska had det så fint som om allt bara vore på låtsas, så man knappt ser att brudparet är de de är och att man leker bal på slottet.
    Ja, så tänker jag också. För mig är trashigt EGENTLIGEN när man försöker göra allt så fiiiiiiiint och matchat och märkvärdigt så varken brudpar eller gäster känner igen sig själva eller dem runt omkring. Eeeehhhh?!
  • passionsblomman

Ja så det är
    "Min Dag-Dagen Då Jag Fick Vara Någon Annan"

...Och då alla gjorde som jag sa åt dem och såg ut som jag bestämde och var precis så underhållande, lagom trevliga och uppsluppna att de gjorde Min Dag till den Roligaste Ever

Sonja68 skrev 2009-07-02 23:39:48 följande:
    Ja, så tänker jag också. För mig är trashigt EGENTLIGEN när man försöker göra allt så fiiiiiiiint och matchat och märkvärdigt så varken brudpar eller gäster känner igen sig själva eller dem runt omkring. Eeeehhhh?!
Svar på tråden Trashigaste bröllopet