• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • MV85

J D skrev 2009-07-02 22:27:06 följande:

Gött! Själv har jag aldrig ens varit i närheten av att dansa på en bardisk, känns som att jag inte har levt ;helt plötsligt -).
    haha du får väll passa på nästa gång du är ute då!
  • J D

roslagsbruden skrev 2009-07-02 22:29:44 följande:
    Det som är så kul! Tills man halkar på all utspilld sprit och ramlar ner... det gör ont, men när man är i det skicket att man tar sig upp på bardisken så känns det inte lika mycket som dagen efter...J D skrev 2009-07-02 22:27:06 följande:

Hahaha.

Där jag kommer ifrån kunde man dansa kring strip poles på en slags bardisk som gick runt dansgolvet- och det var bara folk som skulle kunna klassificeras som- yes you guessed it- som brukade syssla med det så jag är bara lite skadad av den bilden .

• J D

MV85 skrev 2009-07-02 22:35:19 följande:
    J D skrev 2009-07-02 22:27:06 följande: haha du får väll passa på nästa gång du är ute då!

Näää, då måste jag nog vara i ett land väldigt långt borta om jag ska komma undan med det idag, haha,

• BlivandeFruPettersson

Men OJ, har läst igenom tråden från början och bitvis skrattat så jag gråtit och varit nära att ramla av stolen, och så kommer det en plötslig tvärvändning till allvarlig diskussion om kränkningar och sårade känslor? KOM IGEN! Själv tillämpar jag den principen att jag inte hoppar på folks val i andra trådar, och undviker de där jag vet att diskussionen inte ger mig något.

För att gå tillbaka till topic så verkar jag vara rätt trashig jag med. Drömklänningen är axelbandslös och draperad och jag kommer förmodligen ha lockar i håret (dock inte halvuppsatt eller tiara, så de poängen kanske väger upp blingbling-ringen? )

• J D

Panzerfaust skrev 2009-07-02 22:31:35 följande:
    ord=bordBT behöver fixa möjligheten att redigera egna inlägg.

Mm, det vore ju bra. Fast själv har jag slutat orka bry mig om felskrivningar i text på internetforum/diskussioner för länge sedan .

• Pizan

Jag blir lika förtjust varje gång jag upptäcker att jag har gjort nått trashigt. Hahaha, det är ju kul ju. Fattar inte att nån tar sitt bröllop på så stort allvar att man inte kan skratta lite åt det ibland.

-Vi hade t ex temabröllop. Lite grann i varje fall. Jag hade 50-tals klänning och sambon hade väl lite åt det hållet (bl a hade han en femtiotalshatt på sig en del av dagen).
    -Vi hade våra namn på rosa servetter. Fast där måste jag inflika att det var svärmor som hade beställt dem och bokstäverna var inte snirkliga. Hursomhelst tyckte jag de var fina så jag har nog lite dåliga smak då.

• passionsblomman

Apropå att välja vad man skriver!

Lilla du!
    DET var ju inte ett dugg nedlåtande, i värme och allt.
    Oavsett höjd på hästen!

Bella Notte skrev 2009-07-02 21:55:19 följande:

Lilla du...om jag tog illa upp av denna tråd så skulle jag inte befinna mig här...det kanske är det dom som eventuellt tar illa upp gör- håller sig borta?
  • Sonja68
    Panzerfaust skrev 2009-07-02 22:11:14 följande:
    Trashigt i mina ögon:* Komma i raggarbil till kyrkan.* Brudgummen gifter sig i skjorta och skinnväst* Hamburgare till bröllopsmiddag* Dansa bröllopsvals till Boppers eller Refreshments* Tveklöst brudöverlämning* Ha släktingar som sjunger i kyrkan men inte kan sjungaSäkert bara repetitionerSedan känns väl temabröllop lite sådär.
  • Aleta

Bravo!

BlivandeFruPettersson skrev 2009-07-02 22:39:10 följande:
    Men OJ, har läst igenom tråden från början och bitvis skrattat så jag gråtit och varit nära att ramla av stolen, och så kommer det en plötslig tvärvändning till allvarlig diskussion om kränkningar och sårade känslor? KOM IGEN! Själv tillämpar jag den principen att jag inte hoppar på folks val i andra trådar, och undviker de där jag vet att diskussionen inte ger mig något.För att gå tillbaka till topic så verkar jag vara rätt trashig jag med. Drömklänningen är axelbandslös och draperad och jag kommer förmodligen ha lockar i håret (dock inte halvuppsatt eller tiara, så de poängen kanske väger upp blingbling-ringen? )
  • Aleta

Nu har jag återhämtat mig. Jag insåg plötsligt att jag alldeles glömt blingblinget!
    Jag har dessutom fancy färger, det måste ju vara extra trashigt. Wannabe rap artist - typ.

Lakritsbåten skrev 2009-07-02 21:58:45 följande:
    trashens trash - jag ska ha foton på mina katter i brudbuketten... slå det om ni kan!
Svar på tråden Trashigaste bröllopet