• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Bella Notte
    Heloise skrev 2009-07-02 21:53:42 följande:
    och takt och ton sätter du gränser för?Du har väl noterat att ingen hittils har tagit illa upp i tråden?Bella Notte skrev 2009-07-02 21:51:36 följande:
    Lilla du...om jag tog illa upp av denna tråd så skulle jag inte befinna mig här...det kanske är det dom som eventuellt tar illa upp gör- håller sig borta?
  • Bella Notte
    MV85 skrev 2009-07-02 21:54:07 följande:
    Bella Notte skrev 2009-07-02 21:52:28 följande:Man kan välja att inte läsa oxå.... det är ett annat alternativ!
    Absolut- precis som man kan välja vad man skriver...
  • Heloise

lilla du?
    Bella Notte skrev 2009-07-02 21:55:19 följande:

Lilla du...om jag tog illa upp av denna tråd så skulle jag inte befinna mig här...det kanske är det dom som eventuellt tar illa upp gör- håller sig borta?
  • Lakritsbåten

ja men "alla" är ju drabbade. Kan ni inte "tjöta" om att ni inte gillar den här tråden i en annan tråd?

From nu tycker jag inte att (jag eller någon annan) någon ska svara på inläggen i denna tråd som förespråkar hängslen och livrem...

Bella Notte skrev 2009-07-02 21:52:28 följande:

Man kan ha hur kul som helst- men jag anser inte att det är juste att detta "kuliga" sker på vissas bekostnad...
  • Panzerfaust

Tänk om alla som är så jäkla lättkränkta kunde starta en egen tråd att sitta och snyfta i.

• Hemlig2009

Bella Notte skrev 2009-07-02 21:51:36 följande:
    Vet du vad "heloise"?...det är INGEN som förväntar sig något tassande på tå för några brudar...jag tror att några förväntar sig takt och ton vilket är något helt annat.

Ja, men hela tråden är ju halvt på SKÄMT! Jag har visst förståelse för att inte alla har samma sorts självförtroende, men om man tar ill av en sånhär ironi-tråd så behöver man jobba lite på det. Ligger man på gränsen att klara av såna här inlägg, ja då har man på tok för lågt självfötroende.

Vad är det för fel att alla har lite roligt åt VARANDRA? Ingen har ju hittills undkommit att vara trashig vad jag kan läsa.

• Lakritsbåten

trashens trash - jag ska ha foton på mina katter i brudbuketten...

slå det om ni kan!

• Aleta

Att inte ha bordsplacering tycker jag kvalar in.

Och jag kom på en sak till som jag ramlade dit på! Fransk manikyr!

• MV85

Bella Notte skrev 2009-07-02 21:55:58 följande:

Absolut- precis som man kan välja vad man skriver...
    O där med välja att låta trådar vara det de är till för - istället för att förstöra dem med diskussioner som inte hör dit.
  • Bella Notte
    MV85 skrev 2009-07-02 21:59:21 följande:
    Bella Notte skrev 2009-07-02 21:55:58 följande:O där med välja att låta trådar vara det de är till för - istället för att förstöra dem med diskussioner som inte hör dit.
    I ett allmänt forum? Nä, då lär ni nog behöva ett slutet forum med slutna trådar...
Svar på tråden Trashigaste bröllopet