• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Red Scarlet
    eli2009 skrev 2009-09-07 10:19:56 följande:
    haha, jag har faltist aldrigt hört någon önska sig båda, har du?Väldigt ovanligt låter det somRed Scarlet skrev 2009-09-07 09:57:03 följande:
    Japp det har jag!
  • Svanboet

Har hänt har jag sett!

eli2009 skrev 2009-09-07 10:19:56 följande:
    haha, jag har faltist aldrigt hört någon önska sig båda, har du?Väldigt ovanligt låter det somRed Scarlet skrev 2009-09-07 09:57:03 följande:
  • Svanboet

Återupprepning efter att surfat lite på youtube..

* Spexig/överrraskning första dans - trashigt!
    * Fulla brudpar/brudar/gummar - trashigt!

Och så min favorit
    * Plasttallrikar och pappersdukar

• J D
    passionsblomman skrev 2009-08-09 10:45:41 följande:
    "hade"????Jaaaaaa nu har ni ju gift er!!!GRATTIS! HURRA! J D skrev 2009-08-09 08:57:08 följande:
    feministbrud skrev 2009-08-10 15:30:01 följande:
    Hurra hurra hurra!!
    TACK tjejer! Jag har ju helt glömt bort att kolla BT den senaste månaden .
  • J D
    feministbrud skrev 2009-08-28 13:20:05 följande:
    Stackare Men vi matade faktiskt varandra frivilligt med tårta J D skrev 2009-08-28 06:30:14 följande:
    Skönt, då slipper jag omvärdera min bild av min mans smak då när han försökte gå dem till viljes trots mina motvilliga flyktförsök, haha.
  • feministbrud

Nej, det är inget fel på din man

J D skrev 2009-09-14 13:29:36 följande:

Skönt, då slipper jag omvärdera min bild av min mans smak då när han försökte gå dem till viljes trots mina motvilliga flyktförsök, haha.
  • Tarantina
    mums78 skrev 2009-09-05 11:00:45 följande:
    Vad tycks om syrrans bröllopsvals som då cdspelaren kraschade, dansade första dansen till styvfarsans mobiltelef-melodi.
    Var på ett bröllop där de missat musiken till bröllopsvalsen helt och hållet. Men då tog en aningen berusad släkting upp ett MUNSPEL och började spela något som med lite god vilja lät som en vals.
    Jag var höggravid och skrattade nästan ut sonen!!
  • tallkrogen

Jag tycker att inbjudningskort med det blivande paret pussandes eller liknande är ganska trasigt... Ser inte det gulliga med att skicka ut bilder på sig själv som "lyckligt blivande par"

• J D
    feministbrud skrev 2009-09-14 21:45:51 följande:
    Nej, det är inget fel på din man J D skrev 2009-09-14 13:29:36 följande:
    Vilken tur, puh!
  • Red Scarlet
    tallkrogen skrev 2009-09-18 22:42:01 följande:
    Jag tycker att inbjudningskort med det blivande paret pussandes eller liknande är ganska trasigt... Ser inte det gulliga med att skicka ut bilder på sig själv som "lyckligt blivande par"
    Hehe är det ok att skicka tackkort på sig själv som "lyckliga äkta paret" då? *guilty!*
  • J D
    tallkrogen skrev 2009-09-18 22:42:01 följande:
    Håller med!
  • Fästmön

Vilken rolig tråd! Denna måste puffas upp =)

• daniiel
    Fästmön skrev 2012-06-21 13:37:14 följande:
    Vilken rolig tråd! Denna måste puffas upp =)
    Haha ja, har bara läst ett par sidor, får se om man orkar sig igenom hela :P

Håller dock med om det nedan faktiskt.
    Svanboet skrev 2009-09-07 11:12:49 följande:
    * Spexig/överrraskning första dans - trashigt!
    * Fulla brudpar/brudar/gummar - trashigt!
  • daniiel
    J D skrev 2009-07-02 15:16:23 följande:

Och en grej som är ngt utanför bröllopet men ändå: svensexor med strippor, möhippor med liknande inslag (pole dancing, strippor, underklädesfotografering etc.). Döda mig if you wish .

Och här kommer en sak som de flesta nog inte tycker är trashigt men det tycker jag: secret box-fotgrafering!

Puffar denna också, som jag också håller med om :P
  • daniiel

Det är så många sidor att jag inte orkar läsa igenom allt. Man kanske skulle starta en ny tråd i samma ämne? Så får vi, idag, fylla på med sådant som vi anser "trashigt"? Med glimten i ögat såklart :)

• ElinaAstrom

En vecka kvar till bröllopet! Trashiga grejer som vi ska ha: Buffé, barn med på festen, allsång, dansa vals fast vi inte kan, spotifylista (ingen levande musik på festen), slöja, tygservetter, förlängda ögonfransar, sprit från tyskland, kanske lite övermatchat (det får vi se när vi börjat duka), billig vintageklänning.....och säkert mycket mycket mer :D

Svar på tråden Trashigaste bröllopet