• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Svanboet

Otroligt osmakligt!

SecretWedding skrev 2009-09-02 18:15:00 följande:
    Fantastiskt kul tråd. Jag var på ett bröllop där de hade festen i ett natturrum med fullt av uppstoppade äckliga fåglar precis överallt, vidrigt och det gjorde det hela tacky.
  • mums78

Palla läsa 1200 inlägg men med risk att upprepa någon annan trashvarning men såna figurer,caketoppers eller vad de heter uppe på tårtan där tjejen med våld drar iväg stackars killen till altaret,,åååååååhhh.

Vad tycks om syrrans bröllopsvals som då cdspelaren kraschade, dansade första dansen till styvfarsans mobiltelef-melodi. stackars,,men kan få plats på trash-lista.

tjejen på fotot va ju st :) kunde haft lite mer urringning kanske,,mamamia

• SecretWedding
    Svanboet skrev 2009-09-03 08:53:25 följande:
    Otroligt osmakligt!
    Det var det också! När alla började röra sig så flög fjädrar och skit på från alla äckliga djur.
  • KatjaB
    tallkrogen skrev 2009-08-28 09:17:39 följande:
    Alla dessa knoppalakan från Ikea. Visst de billiga men man ser ju rakt igenom dom, vi vet att det är en stol under!!
    hahah skrattar så jag gråter medans jag syr våra stolsöverdrag av just det -knoppalakan
  • feministbrud

Mums78: trashiga caketoppers tål att upprepas! Men det där med mobilen, där tycker jag mest synd om brudparet

• fromheretoeternity
    MV85 skrev 2009-07-02 15:50:01 följande:
    "roliga" telegram från "exflickvännen"
    Mitt i prick!
  • fromheretoeternity

Kräva kuvertavgift och samtidigt önska sig bröllopspresent
    -"vi vet ju att alla vill ge något ändå och då är det ju bättre att vi får något vi vill ha... ja just det, PENGAR!"

• eli2009

kuvertavgift är trashigaste som finns! Hur kan man änns ha det..Usch!!

• Red Scarlet

Jag håller med om att kuvertavgift är trashigt, eller iaf snålt. Men OM man nu har väldigt begränsad ekonomi men inte vill vänta 5år med att ha sitt bröllop kan det väl ändå tänkas vara ok enligt mig. Men då ska det ju tydligt framgå att kuvertavgiften är PRESENTEN till bröllopet, att man dessutom skulle önska sig prsenter utöver avgiften låter ju sjukt girigt. Nej usch.

• eli2009

haha, jag har faltist aldrigt hört någon önska sig båda, har du?

Väldigt ovanligt låter det som
    Red Scarlet skrev 2009-09-07 09:57:03 följande:

Jag håller med om att kuvertavgift är trashigt, eller iaf snålt. Men OM man nu har väldigt begränsad ekonomi men inte vill vänta 5år med att ha sitt bröllop kan det väl ändå tänkas vara ok enligt mig. Men då ska det ju tydligt framgå att kuvertavgiften är PRESENTEN till bröllopet, att man dessutom skulle önska sig prsenter utöver avgiften låter ju sjukt girigt. Nej usch.
Svar på tråden Trashigaste bröllopet