• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • feministbrud

Har man betalat dyrt för snygga bröst så vill man väl också visa dem på sin stora dag, eller?

MarianneL skrev 2009-08-28 13:48:15 följande:
    som den här kanske :)img148.imageshack.us/i/bridejm6.jpg/%20boobs
  • Flygande taxen
    Men fy f*n i h*lvete vad fult detdär var!!!

Alltså bara för att man inte tycker om en sak/det inte är ens stil så tycker inte jag att det per automatik kan klassas som "trashigt". Men detdär var tamesjutton nåt av det trashigaste jag set!!
  • Red Scarlet
    Haha den där är underbar, hon applicerade visst "less is more" på tyget till sin brudklänning också
  • Allez

Vilken skoj tråd.

Jag känner en tjej som hittade en låda prydnandsgrejer folk hade på åttiotalet i vaser. Är som pinnar med lurviga fjädervippor på. Hon använde i dukningen på bröllopet istället för blommor. Fjädervippor i mörk och ljus rosa samt rött.

• Svanboet

Jag tror bestämt att det var mannen som designat klänningen alternativt att det var syrrans och de hade inte tid att få den omsydd

• SecretWedding

Fantastiskt kul tråd. Jag var på ett bröllop där de hade festen i ett natturrum med fullt av uppstoppade äckliga fåglar precis överallt, vidrigt och det gjorde det hela tacky.

Svar på tråden Trashigaste bröllopet