• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Aleta

Nu pratar vi om bröllop med trash
    det är inte alls svårt att få ihopa något på vers
    Måste rader
    vara ungefär lika långa, jag får spader.
    vi skriva alla med olika vändning
    sedan när klart det känns vi trycker på sändning.

Bobou skrev 2009-07-16 10:09:56 följande:
    Och _dessutom_ alla dessa riktigt taskiga rim, som rimmar bara nästan, eller ännu vanligare, där rytmen i raderna är helt åt fanders!
  • Vid havet

Exakt!
    Kan säga att INGEN har ifrågasatt vår önskan om ett barnfritt bröllop. Trots att vi inte rimmat! Faktiskt så har alla föräldrar blivit glada över en vuxenfest eftersom vi alla annars har med barnen för det mesta.

Svanboet skrev 2009-07-16 09:34:57 följande:
    Är man mindre förolämpande då? Jag tycker det är bättre rakt på sak och sen är det trashigt av gästerna att ifrågasätta hur brudparet vill ha sin fest/dag.
  • shakynose
    Panzerfaust skrev 2009-07-16 00:29:16 följande:
    Det första alstret är färdig och finns att beskåda i galleriet...
  • passionsblomman

Som sagt...
    Aleta skrev 2009-07-16 10:14:53 följande:
    Nu pratar vi om bröllop med trashdet är inte alls svårt att få ihopa något på versMåste radervara ungefär lika långa, jag får spader.vi skriva alla med olika vändningsedan när klart det känns vi trycker på sändning.
  • Svanboet

Vet inte om vi tagit upp det redan men i så fall blir det upprepning... "Ring i klockan så pussas vi"-klockor på borden. Hur trashigt är inte det!

• monkay

haha, håller med till 100%

Svanboet skrev 2009-07-16 10:53:55 följande:
    Vet inte om vi tagit upp det redan men i så fall blir det upprepning... "Ring i klockan så pussas vi"-klockor på borden. Hur trashigt är inte det!
  • tallkrogen

Att ha serverings personal men bara för att plocka undan så gästerna får skicka runt skålarna med mat själv. Det blir lite som hemma fast på fest...

• Svanboet

Klassar jag som snålt! Definitivt on the trash-list!

tallkrogen skrev 2009-07-16 17:28:05 följande:
    Att ha serverings personal men bara för att plocka undan så gästerna får skicka runt skålarna med mat själv. Det blir lite som hemma fast på fest...
  • didis

Hahaha! Skrattade så jag kiknade!

Aleta skrev 2009-07-16 10:14:53 följande:
    Nu pratar vi om bröllop med trashdet är inte alls svårt att få ihopa något på versMåste radervara ungefär lika långa, jag får spader.vi skriva alla med olika vändningsedan när klart det känns vi trycker på sändning.
  • tallkrogen

Jag youtub:ade wedding danse surprice och hittade så många hemska trashiga saker. Far och dotter som börja bugga, överasknigs danser som är allt utom bra!! Oj vad jag har skrattat!!

Svar på tråden Trashigaste bröllopet