• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Svanboet

Kom förresten att tänka på det gamla programmet BRidezilas som gick på femman (tror jag). Där var det en brud som åkte till Polen för att hålla sitt bröllop för att få ut mest för pengarna. Är det någon som kommer ihåg det programmet?

• J D

Svanboet skrev 2009-07-12 19:35:04 följande:
    Kom förresten att tänka på det gamla programmet BRidezilas som gick på femman (tror jag). Där var det en brud som åkte till Polen för att hålla sitt bröllop för att få ut mest för pengarna. Är det någon som kommer ihåg det programmet?

I love bridezillas! Låter som ett intressant avsnitt .

• J D

Svanboet skrev 2009-07-12 19:34:13 följande:
    Ja jag åker då dit på en hel del och får villigt erkänna trashen i mig! Nu har ju inte alla detaljer spikats än så det kanske blir ett drive-in bröllop i hamnen i Sthlm innan vi drar till Tallin och köper billig sprit

Mm, jag med! . Hahaha, efter snart 1 års bröllopsplanerande så känns drive-in-bröllopet i Sthlmshamn inte helt olockande...

• BlivandeFruPettersson

Plastdiamanter? Vad är det och why, oh why?

Är uppe i sex eller sju punkter nu, beroende på hur vi beslutar i en fråga. Sova natten innan bröllopet ska vi i alla fall göra .

• shakynose
    Svanboet skrev 2009-07-12 19:35:04 följande:
    Jepp! De var från Norge eller hur? Men hon var ju från polen från början, så på det viset var det ju inte så konstigt. Men resten... Det var så underbart, hon skulle vara drottning för en dag och åka häst och vagn med poliseskort genom hemstaden, ha flera kilo löshår, världens maffigaste klänning, och han ville bara ha en skinnväst...
  • J D

shakynose skrev 2009-07-12 20:55:41 följande:
    Jepp! De var från Norge eller hur? Men hon var ju från polen från början, så på det viset var det ju inte så konstigt. Men resten... Det var så underbart, hon skulle vara drottning för en dag och åka häst och vagn med poliseskort genom hemstaden, ha flera kilo löshår, världens maffigaste klänning, och han ville bara ha en skinnväst...

Låter underbart!

• Lakritsbåten

åååå det var sååå kul!

Sedan minns jag ett program som handlade om olika bröllop (kan det varit i samma serie??) där de gjorde ett "normalt" sommarbröllop men där bruden var alldeles weard och liksom gick som pikadorernas hästar i Tjuren Ferdinand på altargången...

När man tänker på det undrar man vad man håller på med egentligen!

J D skrev 2009-07-12 21:24:34 följande:

Låter underbart!
  • Imma

Okej nu har jag tre till (men de kanske är tagna redan?)

Tackkort på bara bruden

Upptryckta tackkort utan personligt meddelande till mottagaren

Foton på brudbuketten där vigselringarna ligger mitt bland blommorna

• J D

Imma skrev 2009-07-12 22:04:51 följande:
    Okej nu har jag tre till (men de kanske är tagna redan?)Tackkort på bara brudenUpptryckta tackkort utan personligt meddelande till mottagarenFoton på brudbuketten där vigselringarna ligger mitt bland blommorna

Tackkort på bara bruden har jag för mig att jag sett tidigare i tråden men de andra två var nya och medhåll gives härmed!

• Svanboet

Jag tycker förvisso att fotona på ringarna i brudbuketten är snygga... så där åker jag nog dit igen!

Tackkorten på bara brud - medhåll! Står det då: Tack för uppvaktningen på MIN stora dag?

Imma skrev 2009-07-12 22:04:51 följande:
    Okej nu har jag tre till (men de kanske är tagna redan?)Tackkort på bara brudenUpptryckta tackkort utan personligt meddelande till mottagarenFoton på brudbuketten där vigselringarna ligger mitt bland blommorna
Svar på tråden Trashigaste bröllopet