• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • feministbrud

Till mig med!!!

J D skrev 2009-07-10 15:06:03 följande:

Please, släng iväg en länk i en arm kvinnas inbox, måste jobba så jag hinner ej leta .
  • nennesjuttioåtta
    feministbrud skrev 2009-07-10 15:39:47 följande:
    Till mig med!!!J D skrev 2009-07-10 15:06:03 följande:
    se det som klart.
  • Imma

Är man elak om man fyller på med lite "bra" förslag där?

nennesjuttioåtta skrev 2009-07-10 15:01:28 följande:
    Immahahah ja jag vill ju inte att de ska säga: Mäh, det var ju Nennesjuttioåttas idé! *gråt och tandagnisslan*
  • Jiel o Deps

Det går så bra att fylla på med förslag där... Trashigt eller inte, vi är inte dem som gillar tråkiga och stela ceremonier. Jag har tänkt att ha roligt på vår dag. Sen är kanske inte prutthumorn just VÅR stil...

Imma skrev 2009-07-10 15:48:41 följande:
    Är man elak om man fyller på med lite "bra" förslag där?
  • Svanboet

Trash-varning! BYTA förlovningsring för att den inte passar ihop med vigselringen.

• 090208

Konvertera i samband med att man gifter sig tycker jag är trashigt och fejk. Att öht göra fejk-saker är ju trashigt. Typ löshår och lösnaglar. Och att ha varit förlovad och SEN friat. Vadå..?

• Aleta

Check igen!
    Snart har det mesta från vårt bröllop hamnat på trashlistan tror jag.

Svanboet skrev 2009-07-11 07:20:16 följande:
    Trash-varning! BYTA förlovningsring för att den inte passar ihop med vigselringen.
  • 090208

Vi forlovade oss inte oht, ar det trash?

Men vi far 1 poang for att vi gifte oss tidigt, efter ca 1 ar tillsammans.

Pa brollopsmiddan/festen ska vi vara ute i graset, trashigt eller gullig att vara barfota..?

• saralissa

Tiara

Frieri när en hel resturang eller något liknande får höra när killen friar.

Svar på tråden Trashigaste bröllopet