• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • anne på grönkulla

Jasså, jag trodde ni menade vad vi kallar kasslerstrumpor! (nätstrumpor)

J D skrev 2009-07-09 19:17:32 följande:

Haha, ok men VEM serverar kassler på bröllop?! Då måste man älska kassler bra mkt...
  • TesshjärtaFred

Att gifta sig i kyrkan fast man inte är troende.
    Att ha rosa som färgtema.
    Att klä ut sig till något som inte är ens vanliga stil. Tex prinsesslooken. Kräks på det.
    Långa fula fejknaglar.

• BlivandeFruPettersson

Eh, jag gillar kassler och paj, men inte fasen kommer vi att servera det på vårt bröllop för det.

Mitt eget bidrag: att mitt i extensionshetsen som verkar råda plötsligt drabbas av snålpanik och sätta i syntethår. KOM IGEN? Det syns att det inte är äkta och det är fuuult! Kör på äkta vara eller låt bli.

• Svanboet

Nu är jag ikapp igen! Mycket underhållande läsning och tråkigt att så många måste argumentera att "allt rä ju inte trashigt". Jag skrattar högt när andra tycker det jag gillar är trashigt och jag tycker det andra gillar är trashigt för att mina värderingar är sådana. Låt oss roa varandra och vara glada - det är ju sommar och högsäsong för trashet!

• Poca

J D skrev 2009-07-09 19:10:59 följande:

Agree! Dessutom finns det ju dessutom redan en tråd för det .Nå, feministbrud, har du kommit på några nya trashigheter sedan sist?
    Intressant utveckling på ämnet (synd att jag var ute och cyklade ;) men för att återgå till det roliga (kanske har sagts redan?) tatueringar i form av ringar istället för vanlig ring är trash och en till grej, brudvalsdansen i form av annan dans, typ Dirty Dancing är också trash!
  • J D
    Poca skrev 2009-07-10 13:24:22 följande:
    J D skrev 2009-07-09 19:10:59 följande:Intressant utveckling på ämnet (synd att jag var ute och cyklade ;) men för att återgå till det roliga (kanske har sagts redan?) tatueringar i form av ringar istället för vanlig ring är trash och en till grej, brudvalsdansen i form av annan dans, typ Dirty Dancing är också trash!
    Mm, det bar iväg for där .

Det har redan nämnts men tål också att upprepas!

• feministbrud

"Någon som vet hur man kan göra vigseln mer humoristisk?"

Alla sådana kommentarer leder garanterat till trashiga bröllop!

• J D
    feministbrud skrev 2009-07-10 14:05:35 följande:
    "Någon som vet hur man kan göra vigseln mer humoristisk?"Alla sådana kommentarer leder garanterat till trashiga bröllop!
    Haha, typ de som vill dansa ned för kyrkgången eller låtsastappa ringen ned i vattnet?
  • nennesjuttioåtta

jag gjorde mitt bästa där.

"Någon som vet hur man kan göra vigseln mer humoristisk?"Alla sådana kommentarer leder garanterat till trashiga bröllop!
  • Agnes Cecilia

Alla typer av filmmusik som ingångs- och utgångsmusik.

Ja, hemskt!
Svar på tråden Trashigaste bröllopet