• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • lecaroline

Jag vill bara påpeka att jag tyckte att hon var jätte fin och brydde mig inte alls. Sedan att det tisslades lite bakom ryggen på henne var bara roligt.

Men så länge folk inte vet om att det är en myt, så kommer nog disutionerna att fortsätta när det dyker upp en röd klänning

Kanske det jag ska ha på mig på näst kommande bröllop i aug...
    Tjejen som gifter sig var en av dem som tisslade om röda klänningen på mitt bröllop

• feministbrud

JA! Ta på dig rött, det skulle ju vara jätteroligt

lecaroline skrev 2009-07-09 14:49:16 följande:
    Jag vill bara påpeka att jag tyckte att hon var jätte fin och brydde mig inte alls. Sedan att det tisslades lite bakom ryggen på henne var bara roligt.Men så länge folk inte vet om att det är en myt, så kommer nog disutionerna att fortsätta när det dyker upp en röd klänning Kanske det jag ska ha på mig på näst kommande bröllop i aug...Tjejen som gifter sig var en av dem som tisslade om röda klänningen på mitt bröllop
  • lecaroline

Och jag passar ju i rött också Sedan med en liten solbränna så blir det ju kanon!!

• 090208

Vad antyder ni, att vi levt i synd?? Na usch vad ackligt.

Min man bar oxa rott.

• lecaroline

Blev lite nyfiken och gick in och kolla på era bilder!!

Vad fina ni var!! Min tärna hade nästan den färgen på sig!!

• Poca
    shakynose skrev 2009-07-09 13:42:24 följande:
    Så du tog aldrig skolfoton och gav bort till mormor?
    Absolut! Och då låg jag definitivt naken på en björnfäll! Kanske ska avända samma kort nu?
  • J D
    Poca skrev 2009-07-09 15:20:31 följande:
    Absolut! Och då låg jag definitivt naken på en björnfäll! Kanske ska avända samma kort nu?
    Hahaha, vad kul- jag skrev exakt så men tog bort den raden som annars hade inlett mitt inlägg som svar på den frågan .
  • Poca

J D skrev 2009-07-09 15:23:21 följande:

Hahaha, vad kul- jag skrev exakt så men tog bort den raden som annars hade inlett mitt inlägg som svar på den frågan .
    Vi verkar tänka lika i mycket!:)
  • Jen09

Jaaa det måste du göra!

lecaroline skrev 2009-07-09 14:49:16 följande:
    Jag vill bara påpeka att jag tyckte att hon var jätte fin och brydde mig inte alls. Sedan att det tisslades lite bakom ryggen på henne var bara roligt.Men så länge folk inte vet om att det är en myt, så kommer nog disutionerna att fortsätta när det dyker upp en röd klänning Kanske det jag ska ha på mig på näst kommande bröllop i aug...Tjejen som gifter sig var en av dem som tisslade om röda klänningen på mitt bröllop
Svar på tråden Trashigaste bröllopet