• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • 4ever2

Är vi inte ganska trashiga som sitter och diskuterar, kritiserar och har åsikter om varandras bröllop på ett internetforum?

• feministbrud

Jo

4ever2 skrev 2009-08-10 18:29:26 följande:
    Är vi inte ganska trashiga som sitter och diskuterar, kritiserar och har åsikter om varandras bröllop på ett internetforum?
  • Svanboet

And proud of it

4ever2 skrev 2009-08-10 18:29:26 följande:
  • feministbrud

Jag kom på en sak till: Förnya sina löften! Jag menar, har man brutit dem eller varför måste de förnyas?

• Svanboet

Har kanske naggat dem i kanten? eller kanske man ska kalla det för att putsa upp dem lite...
    "Repetition är kunskapens moder"

feministbrud skrev 2009-08-14 14:04:11 följande:
    Jag kom på en sak till: Förnya sina löften! Jag menar, har man brutit dem eller varför måste de förnyas?
  • Imma

Just det! Och speciellt när man dagen efter bröllopet säger "det känns så tomt idag, hur tidigt kan man förnya löftena och ha en till fest?".

feministbrud skrev 2009-08-14 14:04:11 följande:
  • Imma

Grattis, grattis!

J D skrev 2009-08-09 08:57:08 följande:

Det hade vi också bestämt men då åkte vi på en annan könsstereotyp "hur väl känner ni varandra"-lek, suck- they are everywhere!
  • Red Scarlet
    Imma skrev 2009-08-14 14:29:10 följande:
    Just det! Och speciellt när man dagen efter bröllopet säger "det känns så tomt idag, hur tidigt kan man förnya löftena och ha en till fest?".
    Haha.. inte för att jag skulle ha en sådan fest men jag känner mig träffad. Det hade varit så roligt att planera något till, var så mycket kärlek i luften på bröllopsdagen
  • TesshjärtaFred

Måste faktiskt försvara förnyande av löften. Min blivande har alltid velat gifta sig i Las Vegas. Detta är något som jag också kan tänka mig, men vill ha ett "riktigt" bröllop på hemmaplan.
    Därför har vi sagt att vi kan åka till Vegas och gifta om oss, mer för en rolig grej.

Svar på tråden Trashigaste bröllopet