• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Heloise

kom på en till...

studiofotografering gärna med något lulligt bakgrundsmotiv

• Pizan

Jag hade både buffé och rosa. = : - o

Hahaha!

Men jag har nog innerst inne i min akademiker själ ständigt känt en liten längtan till det trashiga så jag antar att jag till slut fick lite utlopp för dessa känslorna.

• feministbrud

JA! Vi hade inte ens en proffsfotograf.

Heloise skrev 2009-07-02 18:27:37 följande:
    kom på en till...studiofotografering gärna med något lulligt bakgrundsmotiv
  • T0612

dubbelbröllop..( har inte läst hela tråden så det kanske redan är sagt)

• Pizan

"Trash the dress"-fotograferingen tycker jag är lite trashiga. Det är också lite nyrikt och signalerar en längtan efter att få visa hur annorlunda man minsann är, trots att en trend som många hänger på.

• Hemlig2009

Pizan skrev 2009-07-02 18:30:53 följande:
    "Trash the dress"-fotograferingen tycker jag är lite trashiga. Det är också lite nyrikt och signalerar en längtan efter att få visa hur annorlunda man minsann är, trots att en trend som många hänger på.

Oh, den åker jag också på. Sjukt kul fotografering dock.

• Heloise

den kommer jag nog oxå att åka på
    skulle vilja ha lite laid back kort på mig och Panzer, det finns kanske 5 kort på oss tillsammans på 10 år!!

Pizan skrev 2009-07-02 18:30:53 följande:
  • J D

feministbrud skrev 2009-07-02 17:46:41 följande:
    I'm back! Gud vad mycket roligheter som tillkommit. Brudbåge av ballonger är väl det sämsta av två världar? En sak jag gjorde mig skyldig till efter mycket vin: Röka. Det är Trashigt, speciellt i brudklänning. Fy på mig (men nu har jag slutat).Och angående chokladfontän: Ska man göra något annat än att titta på den och läskas eller kan man förtära den på något vis. Har inte fattat det där. Klart att det är JD som ska ha cred för denna tråd! Jag startade den för att jag inte har några skrupler

Haha, men det är ju just bristen på skrupler som ska premieras! Dessutom lade du nivån så bra att jag inte upplever det som att ngn har känt sig hotad på samma sätt som tidigare trådar i samma kategori (vilket var det jag var rädd för).

Jojomen, man kan äta chokladen som cirkulerar i fontänen- har inte testat vår än men som det chokladfreak jag är så kan jag inte tänka mig annat än att det är mums! Om än ngt WT .

• J D

Heloise skrev 2009-07-02 18:03:44 följande:
    Röka kan det mkt väl hända att jag gör efter ett par drinkar, men jag håller med, det är trashigt Sangria istf rosa bubbel vart står det på trash skalan?

Sangria är grymt kreddigt! Inte WT!

• J D

Pizan skrev 2009-07-02 18:05:50 följande:
    Har inte hunnit läsa hela tråden men om ingen har nämnt det tidigare så tycker jag att ringar med supermkt bling-bling (känns brackigt och nyrikt, med andra ord smaklöst).Tycker även att det är trashigt att brudparet sitter på ett speciellt bord och har en stol framför bordet där folk kan slå sig ner och prata med dem. Vad vill man ha för effekten av det, att man ska verka lite kunglig eller?

Jag väntade på ringgrejen! Men jag är ju nyrik och har inga problem med det . Håller dock med om din poäng! (Jag har dock själv ännu inte hittat gränsen när det blir för mkt blingbling men jag hoppas för guds skull att jag hittar den-blir så dyrt annars ),

Svar på tråden Trashigaste bröllopet