• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Linadesign
    Svanboet skrev 2009-07-02 17:12:29 följande:
    Kan ni inte tvinga honom att falla på knä också när han ändå överräcker ringen på kudden?
    Ha ha, ja, det hade varit en syn det. Han är storebror till min sambo och har lite besserwisser-tendenser ibland, så skoj skulle det vara.
  • feministbrud

I'm back!

Gud vad mycket roligheter som tillkommit. Brudbåge av ballonger är väl det sämsta av två världar?

En sak jag gjorde mig skyldig till efter mycket vin: Röka. Det är Trashigt, speciellt i brudklänning. Fy på mig (men nu har jag slutat).

Och angående chokladfontän: Ska man göra något annat än att titta på den och läskas eller kan man förtära den på något vis. Har inte fattat det där.

Klart att det är JD som ska ha cred för denna tråd! Jag startade den för att jag inte har några skrupler

• feministbrud

Ännu trashigare är väl att hänga kvar här EFTER att man är gift

Bobou skrev 2009-07-02 17:38:47 följande:
    Men alltså... är det inte sjukt trashigt egentligen att registrera sig på ett internetcommunity/forum som handlar helt om bröllop!?
  • Heloise

Röka kan det mkt väl hända att jag gör efter ett par drinkar, men jag håller med, det är trashigt

Sangria istf rosa bubbel vart står det på trash skalan?

feministbrud skrev 2009-07-02 17:46:41 följande:
    I'm back! Gud vad mycket roligheter som tillkommit. Brudbåge av ballonger är väl det sämsta av två världar? En sak jag gjorde mig skyldig till efter mycket vin: Röka. Det är Trashigt, speciellt i brudklänning. Fy på mig (men nu har jag slutat).Och angående chokladfontän: Ska man göra något annat än att titta på den och läskas eller kan man förtära den på något vis. Har inte fattat det där. Klart att det är JD som ska ha cred för denna tråd! Jag startade den för att jag inte har några skrupler
  • Hemlig2009

Nu kan jag inte vara tyst längre, denna tråd är KUL!

Något som jag tycker är B är strassmycken... Och att köpa smycken till sin bröllopsdag på Glitter eller liknande.

Förstår inte heller alla dessa draperade a-linjeklänningar (helst kopia från Kina) med halvuppsatt hår och lockar med tiara från tiaror.se.

Vi åkte dit på favours i fina små askar med matchande rosetter...

• Pizan

Har inte hunnit läsa hela tråden men om ingen har nämnt det tidigare så tycker jag att ringar med supermkt bling-bling (känns brackigt och nyrikt, med andra ord smaklöst).

Tycker även att det är trashigt att brudparet sitter på ett speciellt bord och har en stol framför bordet där folk kan slå sig ner och prata med dem. Vad vill man ha för effekten av det, att man ska verka lite kunglig eller?

• Heloise

De draperade klänningarna .-p
    Strassmycken oxå, har faktiskt gjort mig skyldig till Glitter smycken men bara örhängen och armband, fast det hjälper nog inte haha

Hemlig2009 skrev 2009-07-02 18:04:28 följande:
    Nu kan jag inte vara tyst längre, denna tråd är KUL! Något som jag tycker är B är strassmycken... Och att köpa smycken till sin bröllopsdag på Glitter eller liknande. Förstår inte heller alla dessa draperade a-linjeklänningar (helst kopia från Kina) med halvuppsatt hår och lockar med tiara från tiaror.se. Vi åkte dit på favours i fina små askar med matchande rosetter...
  • Pizan
    feministbrud skrev 2009-07-02 17:46:41 följande:
    I'm back! Gud vad mycket roligheter som tillkommit. Brudbåge av ballonger är väl det sämsta av två världar? En sak jag gjorde mig skyldig till efter mycket vin: Röka. Det är Trashigt, speciellt i brudklänning. Fy på mig (men nu har jag slutat).Och angående chokladfontän: Ska man göra något annat än att titta på den och läskas eller kan man förtära den på något vis. Har inte fattat det där. Klart att det är JD som ska ha cred för denna tråd! Jag startade den för att jag inte har några skrupler
    Hahaha! Jag har en båge med ballonger på en bild i mitt forum. Till mitt försvar så får jag väl säga att vi hade festen i vår egen trädgård och bågen är en rosbåge som har stått där i åtminstående två år. Vi råkade bara sätta lite ballonger i den eftersom det inte fanns några rosor än.
  • feministbrud

Stolen åkte vi dit på! Det var ju den enda roliga vi fick med tanke på att vi satt med familjen.

Pizan skrev 2009-07-02 18:05:50 följande:
    Har inte hunnit läsa hela tråden men om ingen har nämnt det tidigare så tycker jag att ringar med supermkt bling-bling (känns brackigt och nyrikt, med andra ord smaklöst).Tycker även att det är trashigt att brudparet sitter på ett speciellt bord och har en stol framför bordet där folk kan slå sig ner och prata med dem. Vad vill man ha för effekten av det, att man ska verka lite kunglig eller?
Svar på tråden Trashigaste bröllopet