• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Svanboet

Då var de där igen då de där glittriga detaljerna! *barf*

• Linadesign
    Heloise skrev 2009-07-02 17:02:07 följande:
    Ringkuddar oavsett om det är barn eller hundar som har dem
    Ha ha! Vi har skämtat med min sambos bror (som ska vara bestman) att han ska bära ringen på en prålig ringkudde. Jag tror han fattar att detta inte alls är vår stil. men lite nervös verkar han ändå vara över det, för han skulle skämmas så. Så för att skoja till det så kanske vi borde ha en ändå... hi hi hi...
  • Svanboet
    Linadesign skrev 2009-07-02 17:11:33 följande:
    Ha ha! Vi har skämtat med min sambos bror (som ska vara bestman) att han ska bära ringen på en prålig ringkudde. Jag tror han fattar att detta inte alls är vår stil. men lite nervös verkar han ändå vara över det, för han skulle skämmas så. Så för att skoja till det så kanske vi borde ha en ändå... hi hi hi...
    Kan ni inte tvinga honom att falla på knä också när han ändå överräcker ringen på kudden?
  • J D

Svanboet skrev 2009-07-02 17:12:29 följande:
    Kan ni inte tvinga honom att falla på knä också när han ändå överräcker ringen på kudden?

JA! Och filma det till oss .

• Heloise

färgade cummerbands till smokingen och matchande fluga!

• Svanboet

Jag tror att gallan från denna tråd råkade följa med mig in i en annan tråd där bruden i fråga ville ha tips på hur man undviker solränder efter axelbanden då man valt en axelbandslös klänning - till henne och andra: Jag ber om ursäkt men det var liksom så ironisk tajming med tanke på denna trådens dikusion.

• Heloise

haha jag såg det

usch jag måste hänga tvätten, och gå och post pengar till syrrans unge

jag vill ju hellre hänga här ju!

• Svanboet

Jag måste gå och äta - ska ut och dansa men det är ju så roligt att höra vad folk tycker om allt. Tipsa de som hände i "BT är tråkigt"-tråden att nu har feminist bruden blåst nytt liv i forumet.

• Kajsalisan

Hihihi.. vilket rolig tråd.. orkade läsa fram till sida 19.. men sen var jag tvungen att säga något. Eventuell redan sagt. Miniklänningar a la Pamela Andersson- gärna med hennes make! Går bort.

Lika så snålt med alkohol och riktigt billigt vin och endast bordsvatten till nyktra gäster.

Sen faller ju jag dit på toakorg. OCh säkert på vår bröllopsvals också. Dansar ju till en fotbollslåt (om än väldigt vacker sådan som går i valstakt) och en kina klänning. Dock ingen märkeskopierad vad jag vet utan mest för att jag som gravid innan bröllopet (WT-varning?!) Skulle få plats =)

Svar på tråden Trashigaste bröllopet