• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Bobou

...och på tal om ballonger: plastikoperationer inför bröllopet.

• Heloise

So far har jag åkt dit på, bufffe och vita skor

• MV85

Färgkoordinerad bil - planerat rosa eller nått åt det hållet... *ryser*

• J D

MV85 skrev 2009-07-02 16:38:08 följande:
    J D skrev 2009-07-02 16:36:41 följande: ja, men det håller jag med om.. Den typen av skor avskyr jag!Hmmm får hitta mig en skofetischist som kan underhålla mitt aldrig sinande "behov" av nya skor *s*Ballonger... *ryser*

. Ja, det låter som en bra plan- oftast är ju dock män tyvärr hopplösa när det kommer till skor (såklart med tanke på hur deras skomode ser ut...) men jag håller på dig!

• Svanboet

Häst och vagn/släde! När vi ändå är inne på transporter...

• nennesjuttioåtta

finns det något kvar nu som INTE är trashigt i någons ögon...?

• MV85

J D skrev 2009-07-02 16:40:36 följande:

. Ja, det låter som en bra plan- oftast är ju dock män tyvärr hopplösa när det kommer till skor (såklart med tanke på hur deras skomode ser ut...) men jag håller på dig!
    haha har hittat en... men är inte redo att sätta krokarna i honom - får väll se om han vill vänta tills jag är redo att gå vidare *s*
  • J D

Heloise skrev 2009-07-02 16:38:31 följande:
    Vita strumpbyxor/stay ups

Strumpyxor överhuvudtaget på ett sommarbröllop (som inte är svinkallt). Jag vet att det är finare enl. etiketten men hudfärgade strumbyxor blir aldrig fashion för mig- även om jag de facto kan tycka att stay ups lindrar det lite .

• roslagsbruden

Monogram (heter det så) på vinflaskor...

• Heloise

Ja herregud, och blonderat hår med svarta/mörka slingor. Gick förbi en fotograf som hade en bild på ett brudpar ; hon hade krona puffig lager på lager slöja, mkt paljetter, korkskurvar blondt hår med svarta slingor och håll i er fingerlösa handskar, samt en rosa buketter med brudslöja...

Bobou skrev 2009-07-02 16:39:27 följande:
    ...och på tal om ballonger: plastikoperationer inför bröllopet.
Svar på tråden Trashigaste bröllopet