• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • J D

MV85 skrev 2009-07-02 16:34:36 följande:
    J D skrev 2009-07-02 16:33:01 följande: Vita satinskor är en av mina stora passioner... men är svårt att hitta snygga modeller, för jag gillar inte "brudskor"...

Aha, ok- det kan säkert finnas fina! Det är just brudmodellen eller studentmodellen som verkligen stör mig!

Kom på en sak till: ballonger- usch- om de inte är superspecialdesignade och relativt stora som fylls med helium och placeras från bord i perfekt symmetri (Martha Stewart-bild i huvudet ).

• Svanboet

Jag har förvisso större tålamod med klänningarna som de ser ut idag än som de gjorde på 80-talet. Löstagbara blommor och rosetter - kalla kårar ilar nedför min rygg.

• J D

Heloise skrev 2009-07-02 16:35:33 följande:
    brudhandväska i form av en liten påse eller nått annat som hämtat ifrån Nord och Syd.

HAHAHAHA. Ja!

• Heloise

alltså jag älskar handväskor men inte påsliknande saker, det är inte en handväska det är en fancy icapåse

• J D

Svanboet skrev 2009-07-02 16:36:51 följande:
    Jag har förvisso större tålamod med klänningarna som de ser ut idag än som de gjorde på 80-talet. Löstagbara blommor och rosetter - kalla kårar ilar nedför min rygg.

Haha, du skulle ta en tripp till Kina- där finns de än . (Inte lika marängiga dock).

• Svanboet

Släppa upp två vita duvor utanför kyrkan... nödvändigt hur?

• MV85

J D skrev 2009-07-02 16:36:41 följande:

Aha, ok- det kan säkert finnas fina! Det är just brudmodellen eller studentmodellen som verkligen stör mig! Kom på en sak till: ballonger- usch- om de inte är superspecialdesignade och relativt stora som fylls med helium och placeras från bord i perfekt symmetri (Martha Stewart-bild i huvudet ).
    ja, men det håller jag med om.. Den typen av skor avskyr jag!
    Hmmm får hitta mig en skofetischist som kan underhålla mitt aldrig sinande "behov" av nya skor *s*

Ballonger... *ryser*
  • Sonja68

Vita skor, träff igen! Men jag hade inga typiska brudskor försvarar jag mig med, det var vanliga sandaletter med lite lackfinish. Alltså inte nåt sidentyg eller pärlor... Men förmodligen lika trashy ändå

• J D

Heloise skrev 2009-07-02 16:37:04 följande:
    alltså jag älskar handväskor men inte påsliknande saker, det är inte en handväska det är en fancy icapåse

Agree! En sådan man sydde själv på mellanstadiet typ.

Svar på tråden Trashigaste bröllopet