• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • feministbrud
    Det är ju en sak om man gör det för att fotograf/konstnär vill ta bra bilder, men vad ska min man göra med bilderna, ska han...

Nej STOPP! Nu tänkte jag skriva något så knäppt att du hade fått deleta det J D

J D skrev 2009-07-02 16:04:02 följande:

Hahaha, men precis! Jag kan mkt väl tänka mig att fotas i underkläder och spara till mig själv men att ge det till fästmannen... nä vad ska han med det till? Ha i plånboken?
  • feministbrud

Tro mig, jag har frågat. Han blev generad av bara tanken på att behöva uppleva detta på morgonen efter.

Bambi76 skrev 2009-07-02 16:06:35 följande:
    Men vem vet det kanske han gör
  • J D

feministbrud skrev 2009-07-02 16:04:48 följande:
    Se det Svanboet skrev. Det är presentleken. När jag var med om det kom "största dekolaget" samt "störst näsa" upp. inte så trevlgit.Jag har också emot att sova isär! Att vakan upp tillsammans på bröllopsdagen var ju fantastiskt! men det hänger väl ihop med brudöverlämningsmomentet.Jag fick också frågan om strumpebandet. Jag menar, vem tror de att jag är?? J D skrev 2009-07-02 15:59:54 följande:

Ja, herregud vilken lek. Man kanske borde kröna bröllopets drottning (prinsessan är ju såklart bruden...) och kung också i äkta proom-style så folk steppar up sig lite!

Mm, antar att det är rätt connected till det, ja. Ser själv mkt fram emot att dela hela bröllopsdagen med fästmannen- ska ju inte ens till ngn frisör (fast iofs kanske han får hålla sig undan då så jag inte blir arg om ngt trilskas ).

Ja, vad tror folk?!

• Svanboet

Det är väl ungefär så jag uppfattar Secret Box också... Ska han ha dem då när jag är på resande fot eller? Jag ryser också vid tanken på att få fotografier på min blivande ålandes på ett björnskin framför brasan. *barf*

• J D

feministbrud skrev 2009-07-02 16:07:15 följande:
    Det är ju en sak om man gör det för att fotograf/konstnär vill ta bra bilder, men vad ska min man göra med bilderna, ska han...Nej STOPP! Nu tänkte jag skriva något så knäppt att du hade fått deleta det J D J D skrev 2009-07-02 16:04:02 följande:

Jamen precis- det är det enda jag kan komma på som det skulle tjäna till. Och då kanske man oftast föredrar den äkta varan eller har åtminstone ngt minne av hur frugan ser ut...

• Svanboet

Oj... låter ju nästan som om jag inte tycker min blivande är speciellt sexig men i mina ögon är han ju det!

Nej nu lämnar jag denna delen av diskussionen

• J D

Svanboet skrev 2009-07-02 16:06:44 följande:
    Oj oj oj - visste inte att jag var så trashig Då slänger jag ur mig en som jag tycker inte hör hemma på bröllop: Buffé! Nej vet ni vad det är kryssningar och billig krogmat som serveras så - inte bröllopsmiddag!

Hahaha, men om man har en fancy tapasbuffé då? Klarar man sig- eller är det själva gå-till-maten-momentet? Har själv ingen referens till kryssningar eftersom jag aldrig varit på en, hahaha.

• Maggan Haggan
    Svanboet skrev 2009-07-02 16:06:44 följande:
    Oj oj oj - visste inte att jag var så trashig Då slänger jag ur mig en som jag tycker inte hör hemma på bröllop: Buffé! Nej vet ni vad det är kryssningar och billig krogmat som serveras så - inte bröllopsmiddag!
    Ha ha ha.. vi som ska ha buffé och grillning till på köpet. Hmm...kanske är trashigt om något.
  • feministbrud

Sluta nu, jag skattar så jag gråter

Svanboet skrev 2009-07-02 16:09:37 följande:
    Det är väl ungefär så jag uppfattar Secret Box också... Ska han ha dem då när jag är på resande fot eller? Jag ryser också vid tanken på att få fotografier på min blivande ålandes på ett björnskin framför brasan. *barf*
  • Svanboet

Det är det där momentet som inkluderar att gästerna får hämta sin egen mat som stör mig så till den milda grad... Serveringspersonal!

Åh! Jag kom på en till som jag själv drattar dit på! Att spara översta lagret av tårtan till 1års-dagen.

Svar på tråden Trashigaste bröllopet