• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • J D

Bambi76 skrev 2009-07-02 15:37:02 följande:
    Vad andra tjejers män har bilderna till har jag ingen aning om men jag vet iaf att min blivande man tycker att dom bilderna han har på mig som är "secret box"-kort är väldigt fina och är stolt över bilderna han har på mig.Nåja.. detta har ju itne så mycket med tråden att göra men jag kunde inte låta bli...J D skrev 2009-07-02 15:30:21 följande:

Ok, men varför har han inte kommit på tanken att göra detsamma för dig nu när han uppskattar det så mkt själv?

• J D

MV85 skrev 2009-07-02 15:38:26 följande:
    Påhittade klädkoder!

OH YES! Mitt i prick!

• Svanboet

CD i kyrkan! vad säger vi om det? BORT!

• Svanboet

Attans att du hann först! Instämmer helt och fast!

MV85 skrev 2009-07-02 15:38:26 följande:
    Påhittade klädkoder!
  • Imma

När brudgummen har frock coat när kavaj är klädkod för övriga gäster.

Frock coat över huvud taget förresten.

• Svanboet

RINGKUDDAR!
    och där tillhörande ringkuddsbärare!

• J D

Linadesign skrev 2009-07-02 15:36:02 följande:
    plastblommor.Pussklockor. Detta är nog det töntigaste jag vet när det gäller bröllop.

Ja- och att man ska pussa bruden/brudgummen när den andre går på toaletten... The hell you will! (Fast jag vet inte om jag tycker att det är trash-mer tönt). 

• Bambi76

vill man tolka att det var så jag menade så ...
    Nja, med porriga bilder menade jag inte tjejerna i typ slits utna kanske mer i andra herrtidningar..
    J D skrev 2009-07-02 15:33:43 följande:

Ah, precis, när man har smaaakfulla bilder i diverse herrtidningar så är det inte utvik .
  • Svanboet

okej i borgen/ruinen?

Bobou skrev 2009-07-02 15:40:26 följande:
    Ronja Rövardotter i kyrkan...
Svar på tråden Trashigaste bröllopet