• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • MV85
    Bobou skrev 2009-07-02 15:22:46 följande:
    Förlovning och SEN ett falla-på-knä-frieri!
    för att inte tala om :
    kyrkan är bokad och SEN ett falla-på-knä-frieri!
  • Jojjo82

Nu är det säkert många som går i taket, men jag kör ändå! (Det är ju det som är meningen med denna tråden )

Kinaklänningar som har kopierats exakt från ett designermärke!

• J D

Och ska vi se om jag kommer på ngt som andra kan uppfatta som trashigt med vårt bröllop....

Kanske favours? Jag tycker själv att det känns lite overkill men gillade dekorationsmomentet på det sättet vi ska anv.

Eller att vi har sjukt mkt överdriven detaljdekoration- överdos av Martha Stewart Weddings under tidiga planeringsfasen.

Att vi har ett ganska välmatchat brudfölje kan ju anses lite trashigt alltså.

Att välja en poplåt (om än instrumentell) som utgångsmarsch kanske också är ngt trashigt.

• MV85
    Jojjo82 skrev 2009-07-02 15:24:41 följande:
    Nu är det säkert många som går i taket, men jag kör ändå! (Det är ju det som är meningen med denna tråden )Kinaklänningar som har kopierats exakt från ett designermärke!
    Har en som kommer få värre reaktioner tror jag... *s*

Dussinklänningar!
  • J D

MV85 skrev 2009-07-02 15:24:06 följande:
    för att inte tala om :kyrkan är bokad och SEN ett falla-på-knä-frieri!

Agree!

(Kunde själv inte låta bli att följa med och välja ring först efter att han hade sagt att han ville fria vilket skedde ett par veckor senare men jag håller med av princip!).

• Svanboet

Precis!

Jojjo82 skrev 2009-07-02 15:24:41 följande:
    Nu är det säkert många som går i taket, men jag kör ändå! (Det är ju det som är meningen med denna tråden )Kinaklänningar som har kopierats exakt från ett designermärke!
  • Bambi76

Eftersom jag är en sån sjukt nyfiken tjej så måste jag bara fråga varför?
    J D skrev 2009-07-02 15:16:23 följande:

Och här kommer en sak som de flesta nog inte tycker är trashigt men det tycker jag: secret box-fotgrafering!
  • J D

MV85 skrev 2009-07-02 15:25:37 följande:
    Har en som kommer få värre reaktioner tror jag... *s*Dussinklänningar!

Håller med! Det kanske inte är trashigt men om jag ser en enkel A-linjeformad klänning till... (Vet dock att många säkerligen inte kommer att tycka att min klänning är tillräckligt bröllopig/fin heller för den delen ).

Svar på tråden Trashigaste bröllopet