• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • Heloise

ytterligare en tråd eller är du i fel tråd och skriver?
    Bella Notte skrev 2009-07-02 21:47:36 följande:

Det finns en annan tråd för er som vill diskutera vad som är trashigt i samband med bröllop- där kan ni häckla bäst ni vill...Jag tror att den ligger rätt högt upp så du hittar den säkert.
  • Aleta

Vi får be feministbrud att lägga till en varningstext i början på tråden nästa gång hon är inloggad.

Hoho, feministbrud!
    Vill du lägga till någon varningstext i början?

"VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel."

JustMeAndMyLove skrev 2009-07-02 21:27:45 följande:
    ´Tror som Bella Note att det kan finnas många som läser denna tråd och blir ledsna, osäkra på om deras drömbröllop kankse är jättelöjligt i andras ögon...
  • Bella Notte
    Heloise skrev 2009-07-02 21:48:49 följande:
    Nä men om världen inte kretsar runt en själv så kanske man inte heller kan förvänta sig att andra ska tassa på tå för att några brudar kanske kanske ska må dåligt över att jag inte gillar fingerlösa handskar eller blå rosor.Jag har redan bekänt ett antal trash tendenser och jag lovar dig att bara för att Hemlig 2009 tycker att det är trashigt med Glitter smycken så ska jag ändra mig eller ta illa upp, vi är väl för guds skull vuxna!Bella Notte skrev 2009-07-02 21:39:59 följande:
    Vet du vad "heloise"?...det är INGEN som förväntar sig något tassande på tå för några brudar...jag tror att några förväntar sig takt och ton vilket är något helt annat.
  • Lakritsbåten
    Aleta skrev 2009-07-02 21:50:13 följande:
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel."
    hihi... så sant!
  • Heloise

Bra tips Aleta

Aleta skrev 2009-07-02 21:50:13 följande:
    Vi får be feministbrud att lägga till en varningstext i början på tråden nästa gång hon är inloggad.Hoho, feministbrud!Vill du lägga till någon varningstext i början?"VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel."
  • Bella Notte
    MV85 skrev 2009-07-02 21:48:08 följande:
    Jaha o så hade en rolig tråd där alla hade självdistans och bara såg det roliga spårat ur o blivit en allvarlig tråd där vi istället ska ha dåligt samvete för vi hade lite kul.... Kan inga trådar få vara bara till det de är menade istället för att leda till en massa diskussioner där det inte är okej att skämta o driva med sig själv?
    Man kan ha hur kul som helst- men jag anser inte att det är juste att detta "kuliga" sker på vissas bekostnad...
  • Aleta

Ajajaj, där tappade jag en av mina trash-stämplar.
    Nåja, jag har minsann varit gift en gång tidigare och då hade vi både häst och vagn, rosa bubbel OCH *tadaaa* ringkudde!

passionsblomman skrev 2009-07-02 21:21:52 följande:
    [citat] hemmagjord bukett (ingen oasis dock passionsblomman, jag plockade dem i mammas rabatt strax innan ) I know dear, och det är en enorm skillnad, då du medvetet valt något somverkligen hörde till "Det enkla som kan vara väl så vackert" gentemot dem som försöker få ett avancerat hantverk att verka som en kakbit.
  • Heloise

och takt och ton sätter du gränser för?
    Du har väl noterat att ingen hittils har tagit illa upp i tråden?
    Bella Notte skrev 2009-07-02 21:51:36 följande:

Vet du vad "heloise"?...det är INGEN som förväntar sig något tassande på tå för några brudar...jag tror att några förväntar sig takt och ton vilket är något helt annat.
  • Bella Notte
    Heloise skrev 2009-07-02 21:49:58 följande:
    ytterligare en tråd eller är du i fel tråd och skriver?Bella Notte skrev 2009-07-02 21:47:36 följande:
    Vet du vad "heloise"...jag tycker att det är alldeles för varmt för att rida på höga hästar och använda mig av ordklyveri så jag avböjer att svara dig...
  • MV85

Bella Notte skrev 2009-07-02 21:52:28 följande:

Man kan ha hur kul som helst- men jag anser inte att det är juste att detta "kuliga" sker på vissas bekostnad...
    Man kan välja att inte läsa oxå.... det är ett annat alternativ!
Svar på tråden Trashigaste bröllopet