• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • nennesjuttioåtta

att bli tafsad på rumpan av svärfar... *check*

• MV85

Sova hemma på bröllopsnatten känns lite trashigt

• Jen09

Shit...ligger i riskzonen att trilla dit på samma saker jag oxå ;)

Imma skrev 2009-07-03 10:25:50 följande:
    Just jäklar. Rökte gjorde jag också! Har inte feströkt på tre år, men blev så provocerad av att mannen rökte att jag var tvungen att hämnas genom att göra samma sak. Dessutom snusade jag. Var hamnar det på trashlistan?Rosébubbel hade vi också. Glömde det i min förra lista.
  • superman9000

Byta klänning till en som är mer bekväm!
    Köpa 6 flaskor rose till 70 gäster (jupp har serverat på ett bröllop där detta var det enda vin som skulle severas för brudens far inte ville ha ett fylleslag, gissa vem som var fullas på kvällen!!

• Jen09

NÄ LÄGG AV!
    Ja, DET är trash ;)

nennesjuttioåtta skrev 2009-07-03 11:04:46 följande:
    att bli tafsad på rumpan av svärfar... *check*
  • Imma

Tvärt om tycker jag! För mig är bröllopssvit á 3000 kr med bubbel och chokladdoppade jordgubbar trashigt!

MV85 skrev 2009-07-03 11:05:30 följande:
    Sova hemma på bröllopsnatten känns lite trashigt
  • nennesjuttioåtta
    Jen09 skrev 2009-07-03 11:07:04 följande:
    NÄ LÄGG AV!Ja, DET är trash ;)
    hahaha, vann jag?
  • superman9000

Gifta sig igen för man var inte helt perrfekt första gången borde ju platsa in på trash listan.

• MV85
    Imma skrev 2009-07-03 11:07:32 följande:
    Tvärt om tycker jag! För mig är bröllopssvit á 3000 kr med bubbel och chokladdoppade jordgubbar trashigt!
    hahaha beror kanske på om man sover på lite finare hotell ibland ändå eller inte
    Har haft en del hotellnätter sista året, även om det inte varit något vi direkt pratat högt om... Stuckit iväg o sovit på hotell en natt bara vi två för att komma iväg o bli omhändertagna...
    Så... hotell för ett par tusen har det kunnat bli en vanlig onsdag - då blir det tvärt om konstigt att inte göra det på bröllopet
Svar på tråden Trashigaste bröllopet