• feministbrud

Trashigaste bröllopet

Kom igen, spy ut alla era fördomar! Vad kan klassas som trashigt på ett bröllop?

Popcornen poppas och det är bara att hugga i!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-03 10:02
    VARNING - läs på egen risk! Hittills har ingen klarat sig undan denna tråd helt utan trash-stämpel. Detta är en rolig tråd och ni som inte tycker att det är roligt, kan läsa en annan tråd!

• Svar på tråden Trashigaste bröllopet
  • superman9000
    superman9000 skrev 2009-07-03 11:08:56 följande:
    Gifta sig igen för man var inte helt perrfekt första gången borde ju platsa in på trash listan.
    För att DET inte var perfekt skulle det ju va
  • J D

superman9000 skrev 2009-07-03 11:08:56 följande:
    Gifta sig igen för man var inte helt perrfekt första gången borde ju platsa in på trash listan.

Ja- förnya löftena efter ett år typ .

• J D

MV85 skrev 2009-07-03 11:05:30 följande:
    Sova hemma på bröllopsnatten känns lite trashigt

Även om man tänker festa till 3-4 och ska befinna sig på flygplatsen för bröllopsresa vid lunch samma dag? Damn, jag undrar om jag inte skapade mer trash där iofs .

• MV85

J D skrev 2009-07-03 11:12:38 följande:

Även om man tänker festa till 3-4 och ska befinna sig på flygplatsen för bröllopsresa vid lunch samma dag? Damn, jag undrar om jag inte skapade mer trash där iofs .
    hahaha ja, du skapade nog bara mer trash där
  • MV85

J D skrev 2009-07-03 11:11:11 följande:

Ja- förnya löftena efter ett år typ .
    Vad kan man hunnit göra på ett år som gör att löftena behöver förnyas o tänkas över en gång till? *suckar o himlar med ögonen*
  • Imma

Att ha ett jättebröllop med slott, princessklänning och hela tjottaballongen när det är andra eller tredje gången man gifter sig tycker jag kan vara trashigt.

• Sonja68
    feministbrud skrev 2009-07-03 10:10:53 följande:
    Ni också?? Vi drack också sovjetskoje, dock ej för den goda smaken utan för att det var kul. Det erkänner jag är rätt traschigt
    Och vi för att det är billigt (våra släktingar hade med sig)!Trashy så det förslår
  • J D

MV85 skrev 2009-07-03 11:13:23 följande:
    J D skrev 2009-07-03 11:12:38 följande: hahaha ja, du skapade nog bara mer trash där

Typiskt att man ska ha så begränsat med semester här i livet! (Trashigt i sig!)

Ngn som tycker att det är trashigt att gifta sig tidigt i ett förhållande förresten?

Vet inte om det har varit upp förresten men att "utnyttja sina kontakter" tycker jag är trashigt- om de inte erbjuder sig själva. Och det inte är ens närmsta familj som man inte lägger på alltför betungande uppgifter (alltså ej matservering o dyl som nämnts tidigare).

• roslagsbruden

Det var verkligen supertrashigt!!!

nennesjuttioåtta skrev 2009-07-03 11:04:46 följande:
    att bli tafsad på rumpan av svärfar... *check*
    [/citat]

Vi ska sova i en 90-säng i mitt gamla flickrum!!! Men vi ska ju upp och fixa brunch ju, och så kommer man väl antagligen komma hem sent.... Men trashigt känns det i vilket fall som helst!
    MV85 skrev 2009-07-03 11:05:30 följande:
    [citat]
    Sova hemma på bröllopsnatten känns lite trashigt
  • J D

MV85 skrev 2009-07-03 11:13:58 följande:
    J D skrev 2009-07-03 11:11:11 följande: Vad kan man hunnit göra på ett år som gör att löftena behöver förnyas o tänkas över en gång till? *suckar o himlar med ögonen*

Ja- eller hur mkt uppmärksamhet kan två människor behöva för att fira sin kärlek (om man dessutom har jättefesten en gång till)?!

Svar på tråden Trashigaste bröllopet